Service og support fra de
som kjenner Apple Watch
best.

Service og support fra de som kjenner Apple Watch best.

Siden Apple lager maskinvaren, operativ­systemene og mange apper, så vet ekspertene til Apple hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe til å løse de fleste problemene i løpet av én samtale.

Siden Apple lager maskinvaren, operativ­systemene og mange apper, så vet ekspertene til Apple hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe til å løse de fleste problemene i løpet av én samtale.

 

Du har alltid hjelp for hånden når du
velger AppleCare+ for Apple Watch.

 

 

Du har alltid hjelp for hånden når du velger AppleCare+ for Apple Watch.

2 års dekning med Apple-sertifisert service og support

Prioritert tilgang til teknisk support via chat og telefon2

Få dekning av opptil to tilfeller av skader i løpet av 12 måneder1

Dekning for batteriservice1


2 års dekning med Apple-sertifisert service og support

Prioritert tilgang til teknisk support via chat og telefon2

Få dekning av opptil to tilfeller av skader i løpet av 12 måneder1

Dekning for batteriservice1


 

 

For Apple Watch og Apple Watch Nike

For Apple Watch og Apple Watch Nike

 

AppleCare+ for Apple Watch og Apple Watch Nike er et forsikringsprodukt som gir deg teknisk telefonsupport1 fra eksperter og dekning for maskinvare3 i opptil to år, inkludert opptil to tilfeller av skade som følge av uhell i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle påløper en egenandel på kr 5902 Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+.

Med AppleCare+

AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en forbrukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjons­kjeden for varer som ikke samsvarer med salgs­avtalen innen to år fra levering, eller opptil fem år fra levering for varer som er ment å vare betydelig lenger enn to år, i henhold til forbrukerkjøpsloven av 2002. Klikk her for mer informasjon.

 

For Apple Watch Edition og Hermés

For Apple Watch Edition og Hermés

Med AppleCare-forsikring

Med AppleCare-forsikring for Apple Watch Edition og Apple Watch Hermés får du opptil tre års dekning med Apple-sertifisert service og support, 24/7 prioritert tilgang til teknisk support, og dekt opptil 2 tilfeller av skade som følge av uhell. Egenandel på kr. XXX,- kommer i tillegg.

 

 

 


 

 

Ett sted for all support

Ett sted for all support

Kort ned tiden uten din Apple Watch med Ekspressutskiftning

Siden Apple lager Apple Watch, watchOS og mange av appene selv, er Apple Watch et helt integrert system. Og med AppleCare-forsikring får du også ett sted å henvende deg for å få service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses med én telefon

  • Prioritert tilgang til Apple-eksperter på chat eller telefon
  • Global reparasjonsdekning: Få lokal Apple-maskinvareservice over hele verden
  • Ekspressutskifting: Apple kan sende deg en erstatningsenhet, så du ikke trenger å vente på reparasjonen

 

 


 

 

Ekstra maskinvare-
dekning

Ekstra maskinvaredekning

Få dekning av opptil 2 tilfeller av skade i løpet av 12 måneder

Få batteriservice hvis kapasiteten faller under 80% av originalkapasiteten

Med AppleCare+ får du reparasjons- eller erstatningsservice for Apple Watch, inkludert dekning av opptil to tilfeller av skader i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 590 for Apple Watch og Apple Watch Nike. Du får også dekning for batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten.

Forsikringen dekker følgende:

  • Din Apple Watch
  • Batteriet1

 

 


 

 

Programvare-support

Programvaresupport

Få direkte tilgang til Apple-eksperter for bruker­støtte for watchOS og mer

Med AppleCare+ for Apple Watch kan Apple-eksperter hjelpe deg med å feilsøke problemer med Apple Watch, watchOS og Apple-produserte Watch-apper4:

  • Bruk av watchOS
  • Tilkobling til iPhone, inkludert iOS og Apple Watch-appen
  • Spørsmål om Apple-produserte Watch-apper

 


 

Slik kjøper du

  • Kjøp AppleCare+ sammen med din nye Apple Watch i en av våre butikker
  • Du kan også kjøpe det innen 60 dager fra du kjøpte din Apple Watch gjennom Apple
    • På apple.no (krever at du verifiserer serienummeret og kjører fjerndiagnostikk)
    • Ved å ringe Apple på 240 55 133 (krever fjerndiagnostikk og kvittering for kjøpet)

 

Slik kjøper du

  • Kjøp AppleCare+ sammen med din nye Apple Watch i en av våre butikker
  • Du kan også kjøpe det innen 60 dager fra du kjøpte din Apple Watch gjennom Apple
    • På apple.no (krever at du verifiserer serienummeret og kjører fjerndiagnostikk)
    • Ved å ringe Apple på 240 55 133 (krever fjerndiagnostikk og kvittering for kjøpet)

 

AppleCare+ er tilgjengelig for:

Apple Watch SE
Apple Watch Series 6
Apple Watch Series 5
Apple Watch Series 4
Apple Watch Series 3
Apple Watch Nike

 

Se vilkårene for AppleCare+ for fullstendig informasjon om produktet.

 


 

 

Ytterligere support

Enten fristen for å kjøpe AppleCare+ er forbi eller du ikke ønsker å kjøpe den, Eplehuset kan hjelpe deg med support, reparasjoner og mer.

Besøk våre servicesider for reparasjon

Få hjelp med support, kjøpshjelp og opplæring

 

Få support for alle Apple-enhetene dine i én app.

Last ned Apple Support-appen

 

 

 

 

1. Lokale tellerskritt kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.

2. Dekningen gjelder kun for Apple Watch og originaltilbehør som følger med, og dekker (i) batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten og (ii) opptil to tilfeller av skader i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 590 for Apple Watch og Apple Watch Nike. Hvis tilfeller av skader ikke brukes, utløper de etter 12 måneder, og du får to ytterligere tilfeller av skader som kan brukes i løpet av de neste 12 månedene av dekningen. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan være nytt eller like godt som nytt, både når det gjelder ytelse og pålitelighet. Du finner detaljert informasjon i vilkårene på https://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/.

3. Maskinvaredekningen gjennom AppleCare+ løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+. Det betyr at hvis du kjøper AppleCare+ opptil 60 dager etter at du kjøpte Apple Watch, får du maskinvaredekning gjennom AppleCare+ fra den datoen. Tilgang til teknisk support starter etter at de 90 dagene med inkludert teknisk support for Apple Watch og Apple Watch Nike fra Apple har utløpt. Perioden med inkludert teknisk support løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for Apple Watch. Begge dekningene avsluttes 24 måneder etter den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.

4. Teknisk support gir tilgang til teknisk rådgivning som vanligvis er en betalt tjeneste.

Fordelene ved AppleCare+ kommer i tillegg til juridiske rettigheter du har som forbruker. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe Apple Watch.

AppleCare+ tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har hovedkontor i Cork og registrert adresse Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert hos Companies Registration Office Ireland med registernummer 470672, og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge under loven om fri utveksling av tjenester. Se http://registers.centralbank.ie for mer informasjon. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap som er registrert i R.C.S. Luxembourg med registernummer B 218806. AIG Europe S.A.s hovedkontor ligger på 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, Tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://www.caa.lu.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.