AppleCare for Enterprise

AppleCare for Enterprise gir fleksible service- og supportalternativer, maskinvareservice på stedet og enhetserstatning neste virkedag.
I dag gleder vi oss over å kunngjøre de nyeste oppdateringene. AppleCare for Enterprise har nå lavere volumbaserte prisnivåer fra 200, 1000 og 5000 dekkede enheter. I tillegg til maskinvaredekning på stedet kan kundene velge mellom to alternativer for serviceutvalg som dekker reparasjon eller utskifting av opptil ti prosent av iPad- eller iPhone-enheter, og reparasjon for opptil fire prosent av dekkede Mac- datamaskiner – uansett årsak og uten ekstra gebyr.

 

AppleCare for Enterprise

AppleCare for Enterprise gir fleksible service- og supportalternativer, maskinvareservice på stedet og enhetserstatning neste virkedag.
I dag gleder vi oss over å kunngjøre de nyeste oppdateringene. AppleCare for Enterprise har nå lavere volumbaserte prisnivåer fra 200, 1000 og 5000 dekkede enheter. I tillegg til maskinvaredekning på stedet kan kundene velge mellom to alternativer for serviceutvalg som dekker reparasjon eller utskifting av opptil ti prosent av iPad- eller iPhone-enheter, og reparasjon for opptil fire prosent av dekkede Mac- datamaskiner – uansett årsak og uten ekstra gebyr.

 

Prioritert service på stedet og døgnåpen support hjelper med å holde sluttbrukerne i gang

 

 

 

Prioritert service på stedet og døgnåpen support hjelper med å holde sluttbrukerne i gang

  

Døgnåpen teknisk support 
for sluttbrukere

Service på stedet for all Apple-maskinvare som dekkes, så raskt som neste virkedag.


Dekning for hver eneste Mac, iPhone og iPad

AppleCare for Enterprise har fleksible servicealternativer, prioritert service på stedet 
og reparasjon eller erstatning av enheter neste virkedag.

 

 


Dekning for hver eneste Mac, iPhone og iPad

AppleCare for Enterprise har fleksible servicealternativer, prioritert service på stedet 
og reparasjon eller erstatning av enheter neste virkedag.

Dekning på IT-avdelingsnivå

  • Inkluderer ett tilfelle på bedriftsnivå per år.

  • Tilgjengelig døgnet rundt med responstid

    på én time for problemer med høy prioritet.

  • Teknologi for MDM (Mobile Device Management), sikkerhet og utrulling.

  • Tilgang til AppleCare Enterprise Portal for
    å sende inn saker og gjennomgå kontoaktivitet.

 

Reparasjon eller erstatning av enhet

Reparer eller erstatt inntil ti prosent av iOS- enheter, eller reparer inntil fire prosent av Macer – uansett grunn.


 

Support for sluttbrukere

Support for sluttbrukere

AppleCare for Enterprise hjelper til med å redusere arbeidsmengden for den interne helpdesken ved å gi ubegrenset teknisk støtte til sluttbrukerne på telefon, døgnet rundt. Apple gir teknisk støtte for Apples maskinvare og operativ­systemer, Apple-apper som Keynote, Pages og Numbers og person­lige kontoer og innstillinger.


 

Support for IT-avdelinger

Support for IT-avdelinger

Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i en organisasjon, sørger AppleCare Help Desk Support for at IT-personellet ditt har tilgang til den nødvendige ekspertisen. Denne avtalen gir prioritert tilgang til Apples seniorkonsulenter via telefon 12 timer hver dag, 7 timer i uken,1 slik at ressursene kan administreres på en mer effektiv måte, responstiden forbedres og opplæringskostnadene reduseres. Avtalen gir ett års dekning for to tekniske kontakter som pekes ut av organisasjonen din.

AppleCare Help Desk Support dekker et ubegrenset antall supporthenvendelser for maskinvare- og programvarediagnose, samt feilsøking og problemisolering for Apple-baserte løsninger. For å gjøre det enkelt å administrere har vi gjort det slik at du kan inkludere flere iOS-enheter og Mac-er i AppleCare Help Desk Support-avtalen uten at kostnaden øker.

AppleCare Help Desk Support inklunderer også AppleCare Technician Training. Dette gir deg ett år med tilgang til informasjonen du trenger for å forberede deg til Apple Service Certification-prøvene. Dette er et brukervennlig kurs man kan ta i sitt eget tempo, og det inkluderer opplæringsmateriale og utfyllende informasjon fra Apples tekniske bibliotek.

AppleCare Technician Training består av et bredt pensum som dekker produkter og teknologier fra Apple. Modulene dekker emner som generell datamaskinterminologi, Apple-spesifikk arkitektur og feilsøking og forebyggende vedlikehold. Dette presenteres i et logisk og ukomplisert format som gjør det lett å ta til seg nye konsepter og informasjon. Opplæringen går dessuten i ditt eget tempo, så du har selv kontroll over framdriften.

 

 


Skaff deg AppleCare for Enterprise nå

AppleCare for Enterprise har volumbaserte prisnivåer og starter på 200, 1000 og 5000 enheter som dekkes av avtalen. Inngå en AppleCare for Enterprise-avtale med Eplehuset for å hjelpe teamet eller skolen din med å yte support på alle Apple-enhetene.

Bedrifter: bedrift@eplehuset.no
Skoler: skole@eplehuset.no
Telefon: 73 20 24 00