AppleCare Professional Support

Enterprise Support



 

AppleCare for Enterprise.

 

AppleCare for Enterprise.

AppleCare for Enterprise.

 

Prioritert service på stedet og døgnåpen support hjelper med å holde dine ansatte i gang.

 

 

Prioritert service på stedet og døgnåpen support hjelper med å holde dine ansatte i gang.

 


 

Døgnåpen teknisk support for sluttbrukere

Service på stedet for all Apple-maskinvare som dekkes, så raskt som neste virkedag.

Døgnåpen teknisk support for sluttbrukere

Døgnåpen teknisk support for sluttbrukere
 

Service på stedet for all Apple-maskinvare som dekkes, så raskt som neste virkedag.

Service på stedet for all Apple-maskinvare som dekkes, så raskt som neste virkedag.
 

 


 

Dekning for hver eneste Mac, Apple Studio Display, iPhone og iPad.

AppleCare for Enterprise har fleksible servicealternativer, prioritert service på stedet og reparasjon eller erstatning av enheter neste virkedag.

 

 

 


 

Dekning for hver eneste Mac, Apple Studio Display, iPhone og iPad.

AppleCare for Enterprise har fleksible servicealternativer, prioritert service på stedet og reparasjon eller erstatning av enheter neste virkedag.

 

Global maskinvareservice på stedet.

Du har muligheten til å få dekning for service på stedet i to, tre eller fire år fra datoen hvor maskinvaren ble kjøpt, avhengig av hvilken avtale du velger. Hvis dere har maskinvareproblemer i løpet av denne perioden, hjelper AppleCare for Enterprise med å løse problemene så fort så mulig. Du kan velge service på stedet hvor du befinner deg, så raskt som neste virkedag, eller du kan få service hos en Apple-autorisert service­leverandør i Apples globale nettverk. Bruk verktøyet for service på stedet til å finne ut om tjenesten er tilgjengelig på et bestemt sted.

 

Ekstra reparasjon eller erstatning av enhet.

I tillegg til servicedekning på stedet kan bedriften av hvilken som helst grunn få reparert opptil fire prosent av Mac-datamaskinene eller Apple-skjermene, eller opptil ti prosent av iPad- og iPhone-enhetene som er dekket av avtalen, uten ekstra kostnader. I de aller fleste tilfeller kan Apple reparere eller erstatte enheten i løpet av én virkedag.

 


 

Support for sluttbrukere

 

AppleCare for Enterprise hjelper til med å redusere arbeidsmengden for den interne helpdesken ved å gi ubegrenset teknisk støtte til sluttbrukerne på telefon, døgnet rundt. Apple gir teknisk støtte for Apples maskinvare og operativ­systemer, Apple-apper som Keynote, Pages og Numbers og person­lige kontoer og innstillinger.

 

Support for sluttbrukere

AppleCare for Enterprise hjelper til med å redusere arbeidsmengden for den interne helpdesken ved å gi ubegrenset teknisk støtte til sluttbrukerne på telefon, døgnet rundt. Apple gir teknisk støtte for Apples maskinvare og operativ­systemer, Apple-apper som Keynote, Pages og Numbers og person­lige kontoer og innstillinger.


 

Support for IT-avdelinger

 

AppleCare for Enterprise inkluderer AppleCare Help Desk Support, som gir ubegrenset teknisk support for diagnostisering og feilsøking av maskin- og programvare på telefon og problemisolering for Apple-baserte løsninger. Du kan til og med få hjelp med Apple Business Manager eller Apple School Manager når du ringer.

Møter du på større problemer, kan AppleCare for Enterprise hjelpe deg med ett tilfelle av support på IT-avdelingsnivå hvert år. Du får hjelp med mer omfattende scenarioer for utrulling og integrering, inkludert MDM og Active Directory.

Du kan også kjøpe ekstra support for IT-avdelingen gjennom AppleCare OS Support-avtalen mot et tillegg i prisen. Se AppleCare Help Desk Support eller AppleCare OS Support.

Uansett om du bare har spørsmål iblant eller trenger jevnlig hjelp, har Apple fleksible supportavtaler som er tilpasset behovene dine.

 

Support for IT-avdelinger

AppleCare for Enterprise inkluderer AppleCare Help Desk Support, som gir ubegrenset teknisk support for diagnostisering og feilsøking av maskin- og programvare på telefon og problemisolering for Apple-baserte løsninger. Du kan til og med få hjelp med Apple Business Manager eller Apple School Manager når du ringer.

Møter du på større problemer, kan AppleCare for Enterprise hjelpe deg med ett tilfelle av support på IT-avdelingsnivå hvert år. Du får hjelp med mer omfattende scenarioer for utrulling og integrering, inkludert MDM og Active Directory.

Du kan også kjøpe ekstra support for IT-avdelingen gjennom AppleCare OS Support-avtalen mot et tillegg i prisen. Se AppleCare Help Desk Support eller AppleCare OS Support.

Uansett om du bare har spørsmål iblant eller trenger jevnlig hjelp, har Apple fleksible supportavtaler som er tilpasset behovene dine.

 

 


Skaff deg AppleCare for Enterprise nå

AppleCare for Enterprise har volumbaserte prisnivåer og starter på 50, 1000 og 5000 enheter som dekkes av avtalen. Inngå en AppleCare for Enterprise-avtale med Eplehuset for å hjelpe teamet eller skolen din med å yte support på alle Apple-enhetene.