Ro i sinnet. Inkludert med AppleCare+ for iPad.

Få ytterligere dekning med AppleCare+ for iPad, Apple Pencil og iPad-tastatur fra Apple – inkludert dekning for ubegrenset antall skader som følge av uhell. Du får tilgang til service og support fra Apple-eksperter som kan løse de fleste utfordringer i løpet av én samtale.

Legg til ved kjøp av iPad >

 

Ro i sinnet. Inkludert med AppleCare+ for iPad.

Få ytterligere dekning med AppleCare+ for iPad, Apple Pencil og iPad-tastatur fra Apple – inkludert dekning for ubegrenset antall skader som følge av uhell. Du får tilgang til service og support fra Apple-eksperter som kan løse de fleste utfordringer i løpet av én samtale.

Legg til ved kjøp av iPad >

 

Ro i sinnet. Inkludert med AppleCare+ for iPad.

Få ytterligere dekning med AppleCare+ for iPad, Apple Pencil og iPad-tastatur fra Apple – inkludert dekning for ubegrenset antall skader som følge av uhell. Du får tilgang til service og support fra Apple-eksperter som kan løse de fleste utfordringer i løpet av én samtale.

Legg til ved kjøp av iPad >

 

 

Service og support fra Apple-eksperter

 

 

Service og support fra Apple-eksperter

 

 

Service og support fra Apple-eksperter

 

To års dekning med Apple-
sertifisert service og support

To års dekning med Apple-sertifisert service og support

Prioritert tilgang
til teknisk support1

Prioritert tilgang til teknisk support1

Dekning for ubegrenset
antall skader som
følge av uhell2

Dekning for ubegrenset antall skader som følge av uhell2

Batteriservice3

Batteriservice3


 

.


 

Reparasjoner, erstatninger og service

AppleCare+ dekker reparasjoner eller erstatninger – inkludert deler og arbeid – av en Apple-autorisert tekniker som bruker originale Apple-deler. Og Apple-eksperter kan hjelpe deg med å feilsøke problemer med iPad, iPadOS og Apple-merkede iPad-apper.

 

Reparasjoner, erstatninger og service

AppleCare+ dekker reparasjoner eller erstatninger – inkludert deler og arbeid – av en Apple-autorisert tekniker som bruker originale Apple-deler. Og Apple-eksperter kan hjelpe deg med å feilsøke problemer med iPad, iPadOS og Apple-merkede iPad-apper.

 

Reparasjoner, erstatninger og service

AppleCare+ dekker reparasjoner eller erstatninger – inkludert deler og arbeid – av en Apple-autorisert tekniker som bruker originale Apple-deler. Og Apple-eksperter kan hjelpe deg med å feilsøke problemer med iPad, iPadOS og Apple-merkede iPad-apper.

 

Maskinvaredekning

iPaden din
iPad-batteri3
iPad-tastatur fra Apple3
USB-kabelen og -laderen som følger med3
Et ubegrenset antall skader som følge av uhell.² For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 390 for iPad og kr 290 for Apple Pencil eller iPad-tastatur fra Apple


 

Support for programvare

Bruk av iPadOS og iCloud
Tilkobling til skrivere og trådløse nettverk
Spørsmål om FaceTime, Keynote, Numbers, Pages og andre apper fra Apple for iPad
 

.


 

Slik får du
support

Få service og support fra Apple-eksperter.

AppleCare-support når du enklest via telefonnummeret 240 55 133. For support i andre land, se oversikten her.

 

Slik får du support

Få service og support fra Apple-eksperter.

AppleCare-support når du enklest via telefonnummeret 240 55 133. For support i andre land, se oversikten her.

 

Slik får du support

Få service og support fra Apple-eksperter.

AppleCare-support når du enklest via telefonnummeret 240 55 133. For support i andre land, se oversikten her.

 

Global reparasjonsdekning

Få tilgng til sertifisert iPad-service lokalt når du er på reise i utlandet.4


Service på stedet

Be om at en tekniker kommer til deg, eller få et budselskap til å hente Macen for service.5

.


 

Slik kjøper du

Slik kjøper du

Slik kjøper du

Kjøp nå

Legg til AppleCare+ når du kjøper en iPad på nettet eller i butikken.

Legg til ved kjøp av iPad >

.

 

 

Ytterligere support.

 

 

Ytterligere support.

 

Eplehuset hjelper deg.

Enten fristen for å kjøpe AppleCare-forsikring er forbi eller du ikke ønsker å kjøpe den, Eplehuset kan hjelpe deg med support, reparasjoner og mer.

Besøk våre service- og supportsider

Support-appen

Få support for alle Apple-enhetene dine i én app.

Last ned Apple Support-appen


 

 

  1. Lokale samtaleutgifter kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+. Med skade som følge av uhell menes fysisk skade som følge av uventede og utilsiktede hendelser.
  3. Servicedekningen gjelder kun for iPad og originaltilbehør som følger med, samt én kompatibel Apple Pencil og ett kompatibelt iPad-tastatur fra Apple som brukes med 4. iPaden, eller for batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som har blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav.
  4. Ved internasjonal service på iPad kan Apple tilby en tilsvarende iPad-modell eller reparere den med deler som oppfyller lokale krav. Servicealternativer og avgifter kan variere.
  5. Hvilke alternativer som er tilgjengelige, avhenger av hvilket land eller område tjenesten etterspørres i, og hvor den Apple-autoriserte service­leverandøren befinner seg. Servicedekningen kan være underlagt enkelte restriksjoner.

AppleCare+-avtalen er separat fra og gjelder i tillegg til Apples begrensede garanti og juridiske rettigheter du har som forbruker i landet der du bor. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe iPad. AppleCare+ forutsetter at du godtar vilkårene for avtalen. Du finner mer informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/.

AppleCare+-produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har sitt hovedkontor i Cork og sin registrerte kontoradresse i Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Irland. ADI er registrert i Foretaksregisteret under registreringsnummer 470672 og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler, med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge i henhold til avtalen om fri utveksling av tjenesteytelser. For mer informasjon, besøk http://registers.centralbank.ie. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap registrert i R.C.S. Luxembourg med registreringsnummer B 218806. Hovedkontoret til AIG Europe S.A. har adresse 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://caa.lu/.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.

 

 

  1. Lokale samtaleutgifter kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+. Med skade som følge av uhell menes fysisk skade som følge av uventede og utilsiktede hendelser.
  3. Servicedekningen gjelder kun for iPad og originaltilbehør som følger med, samt én kompatibel Apple Pencil og ett kompatibelt iPad-tastatur fra Apple som brukes med 4. iPaden, eller for batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som har blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav.
  4. Ved internasjonal service på iPad kan Apple tilby en tilsvarende iPad-modell eller reparere den med deler som oppfyller lokale krav. Servicealternativer og avgifter kan variere.
  5. Hvilke alternativer som er tilgjengelige, avhenger av hvilket land eller område tjenesten etterspørres i, og hvor den Apple-autoriserte service­leverandøren befinner seg. Servicedekningen kan være underlagt enkelte restriksjoner.

AppleCare+-avtalen er separat fra og gjelder i tillegg til Apples begrensede garanti og juridiske rettigheter du har som forbruker i landet der du bor. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe iPad. AppleCare+ forutsetter at du godtar vilkårene for avtalen. Du finner mer informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/.

AppleCare+-produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har sitt hovedkontor i Cork og sin registrerte kontoradresse i Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Irland. ADI er registrert i Foretaksregisteret under registreringsnummer 470672 og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler, med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge i henhold til avtalen om fri utveksling av tjenesteytelser. For mer informasjon, besøk http://registers.centralbank.ie. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap registrert i R.C.S. Luxembourg med registreringsnummer B 218806. Hovedkontoret til AIG Europe S.A. har adresse 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://caa.lu/.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.

 

 

  1. Lokale samtaleutgifter kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+. Med skade som følge av uhell menes fysisk skade som følge av uventede og utilsiktede hendelser.
  3. Servicedekningen gjelder kun for iPad og originaltilbehør som følger med, samt én kompatibel Apple Pencil og ett kompatibelt iPad-tastatur fra Apple som brukes med 4. iPaden, eller for batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som har blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav.
  4. Ved internasjonal service på iPad kan Apple tilby en tilsvarende iPad-modell eller reparere den med deler som oppfyller lokale krav. Servicealternativer og avgifter kan variere.
  5. Hvilke alternativer som er tilgjengelige, avhenger av hvilket land eller område tjenesten etterspørres i, og hvor den Apple-autoriserte service­leverandøren befinner seg. Servicedekningen kan være underlagt enkelte restriksjoner.

AppleCare+-avtalen er separat fra og gjelder i tillegg til Apples begrensede garanti og juridiske rettigheter du har som forbruker i landet der du bor. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe iPad. AppleCare+ forutsetter at du godtar vilkårene for avtalen. Du finner mer informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/.

AppleCare+-produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har sitt hovedkontor i Cork og sin registrerte kontoradresse i Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Irland. ADI er registrert i Foretaksregisteret under registreringsnummer 470672 og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler, med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge i henhold til avtalen om fri utveksling av tjenesteytelser. For mer informasjon, besøk http://registers.centralbank.ie. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap registrert i R.C.S. Luxembourg med registreringsnummer B 218806. Hovedkontoret til AIG Europe S.A. har adresse 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://caa.lu/.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.