Service og support fra de
som kjenner iPad best.

Service og support fra de som kjenner iPad best.

Siden Apple lager maskinvaren, operativ­systemene og mange apper, så vet ekspertene til Apple hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe til å løse de fleste problemene i løpet av én samtale.

Siden Apple lager maskinvaren, operativ­systemene og mange apper, så vet ekspertene til Apple hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe til å løse de fleste problemene i løpet av én samtale.

 

Se frem til to problemfrie år når du velger
AppleCare+ for iPad.

 

 

Se frem til to problemfrie år når du velger AppleCare+ for iPad.

 

AppleCare+ er et forsikringsprodukt som gir deg teknisk support fra eksperter1 og dekning for maskinvare2 i opptil to år for iPad, Apple Pencil og iPad-tastatur fra Apple, inkludert opptil to tilfeller av skade i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 390 for iPad og kr 290 for Apple Pencil eller iPad-tastatur fra Apple3. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.

AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en forbrukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjons­kjeden for varer som ikke samsvarer med salgs­avtalen innen to år fra levering, eller opptil fem år fra levering for varer som er ment å vare betydelig lenger enn to år, i henhold til forbrukerkjøpsloven av 2002. Klikk her for mer informasjon.

 

AppleCare+ er et forsikringsprodukt som gir deg teknisk support fra eksperter1 og dekning for maskinvare2 i opptil to år for iPad, Apple Pencil og iPad-tastatur fra Apple, inkludert opptil to tilfeller av skade i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 390 for iPad og kr 290 for Apple Pencil eller iPad-tastatur fra Apple3. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.

AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en forbrukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjons­kjeden for varer som ikke samsvarer med salgs­avtalen innen to år fra levering, eller opptil fem år fra levering for varer som er ment å vare betydelig lenger enn to år, i henhold til forbrukerkjøpsloven av 2002. Klikk her for mer informasjon.

 

2 års dekning med Apple-sertifisert service og support

Prioritert tilgang til teknisk support via chat og telefon3

Få dekt opptil 2 tilfeller av skade som følge av uhell3

Dekning for batteriservice1


2 års dekning med Apple-sertifisert service og support

Prioritert tilgang til teknisk support via chat og telefon3

Få dekt opptil 2 tilfeller av skade som følge av uhell3

Dekning for batteriservice1


 

 

Ett sted for all support

Ett sted for all support

Kort ned tiden uten iPaden din med Ekspress­utskiftning

Siden Apple lager iPaden, iPadOS og mange av appene selv, er iPad et helt integrert system. Og det er kun AppleCare+ som gir deg ett sted å henvende deg til for service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses i løpet av en samtale.

  • Direkte tilgang til Apple-eksperter på chat eller telefon
  • Ekspressutskifting: Apple kan sende deg en erstatningsenhet, så du ikke trenger å vente på reparasjonen
  • Lokal maskinvareservice fra Apple over hele Europa

 

 


 

 

Maskinvare-
dekning

Maskinvaredekning

Få dekning av opptil 2 tilfeller av skade i løpet av 12 måneder

Få batteriservice hvis kapasiteten faller under 80% av originalkapasiteten

Med AppleCare+ får du reparasjons- eller erstatningsservice for iPad, Apple Pencil og iPad-tastatur fra Apple, inkludert dekning av opptil to tilfeller av skader i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 390 for skader på iPad og kr 290 for Apple Pencil eller tastatur fra Apple. Du får også dekning for batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten.

Forsikringen dekker følgende:

  • iPaden
  • Batteri3
  • Apple Pencil
  • iPad-tastatur fra Apple
  • USB-kabelen og -laderen som følger med

 

 


 

 

Programvare-support

Programvaresupport

Få direkte tilgang til Apple-eksperter for bruker­støtte for iPadOS og mer

Med AppleCare+ kan Apple-eksperter hjelpe deg med å feilsøke problemer med iPad, iPadOS, iCloud og Apple-produserte iPad-apper4:

  • iPadOS og iCloud
  • Trådløse nettverk
  • Apple-apper for iPad, slik som FaceTime, Keynote, Numbers og Pages

 


 

Slik kjøper du

  • Kjøp AppleCare+ sammen med din nye iPad i en av våre butikker
  • Du kan også kjøpe det innen 60 dager fra du kjøpte din iPad gjennom Apple
    • På enheten (gå til Innstillinger > Generelt > Om og velg Tilgjengelig AppleCare+-dekning)
    • På apple.no (krever at du verifiserer serienummeret og kjører fjerndiagnostikk)
    • Ved å ringe Apple på 240 55 133 (krever fjerndiagnostikk og kvittering for kjøpet)

 

Slik kjøper du

  • Kjøp AppleCare+ sammen med din nye iPad i en av våre butikker
  • Du kan også kjøpe det innen 60 dager fra du kjøpte din iPad gjennom Apple
    • På enheten (gå til Innstillinger > Generelt > Om og velg Tilgjengelig AppleCare+-dekning)
    • På apple.no (krever at du verifiserer serienummeret og kjører fjerndiagnostikk)
    • Ved å ringe Apple på 240 55 133 (krever fjerndiagnostikk og kvittering for kjøpet)

 

AppleCare+ er tilgjengelig for:

iPad Pro
iPad Air
iPad
iPad mini

Se vilkårene for AppleCare+ for fullstendig informasjon om produktet.

 


 

 

Ytterligere support

Enten fristen for å kjøpe AppleCare+ er forbi eller du ikke ønsker å kjøpe den, Eplehuset kan hjelpe deg med support, reparasjoner og mer.

Besøk våre servicesider for reparasjon

Få hjelp med support, kjøpshjelp og opplæring

 

Få support for alle Apple-enhetene dine i én app.

Last ned Apple Support-appen

 

 

 

 

1. Lokale tellerskritt kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret

2. Maskinvaredekningen gjennom AppleCare+ løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+. Det betyr at hvis du kjøper AppleCare+ opptil 60 dager etter at du kjøpte iPad, får du maskinvaredekning gjennom AppleCare+ fra den datoen. Tilgang til teknisk support starter etter at de 90 dagene med inkludert teknisk support fra Apple har utløpt. Perioden med inkludert teknisk support løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for iPad. Begge dekningene avsluttes 24 måneder etter den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.

3. Dekningen gjelder kun for iPad og originaltilbehør som følger med, én kompatibel Apple Pencil og ett kompatibelt iPad-tastatur fra Apple som brukes med din iPad, og dekker (i) batterier med mindre enn 80 prosent kapasitet i forhold til originalspesifikasjonen og (ii) opptil to tilfeller av skader i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 390 for skader på iPad og kr 290 for skader på Apple Pencil eller iPad-tastatur fra Apple. Hvis tilfeller av skader ikke brukes, utløper de, og du får to ytterligere tilfeller av skader som kan brukes i løpet av de neste 12 månedene av dekningen. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan være nytt eller like godt som nytt, både når det gjelder ytelse og pålitelighet. Du finner detaljert informasjon i vilkårene på  https://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/.

4. Teknisk support gir tilgang til teknisk rådgivning som vanligvis er en betalt tjeneste.

Fordelene ved AppleCare+ kommer i tillegg til juridiske rettigheter du har som forbruker. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe iPad.

AppleCare+ tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har hovedkontor i Cork og registrert adresse Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert hos Companies Registration Office Ireland med registernummer 470672, og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge under loven om fri utveksling av tjenester. Se http://registers.centralbank.ie for mer informasjon. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap som er registrert i R.C.S. Luxembourg med registernummer B 218806. AIG Europe S.A.s hovedkontor ligger på 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, Tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://www.caa.lu.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.