Ro i sinnet. Inkludert med
AppleCare+ for Mac.

Få ekstra dekning med AppleCare+ for Mac, inkludert et ubegrenset antall skader som følge av uhell. Du får tilgang til service og support fra Apple-eksperter som kan løse de fleste utfordringer i løpet av én samtale.

Legg til ved kjøp av Mac >

 

Ro i sinnet. Inkludert med
AppleCare+ for Mac.

Få ekstra dekning med AppleCare+ for Mac, inkludert et ubegrenset antall skader som følge av uhell. Du får tilgang til service og support fra Apple-eksperter som kan løse de fleste utfordringer i løpet av én samtale.

Legg til ved kjøp av Mac >

 

Ro i sinnet. Inkludert med AppleCare+ for Mac.

Få ekstra dekning med AppleCare+ for Mac, inkludert et ubegrenset antall skader som følge av uhell. Du får tilgang til service og support fra Apple-eksperter som kan løse de fleste utfordringer i løpet av én samtale.

Legg til ved kjøp av Mac >

 

 

Service og support fra Apple-eksperter

 

 

Service og support fra Apple-eksperter

 

 

Service og support fra Apple-eksperter

 

Apple-sertifisert
service og support

Apple-sertifisert service og support

Prioritert tilgang
til teknisk support1

Prioritert tilgang til teknisk support1

Dekning for ubegrenset
antall skader som
følge av uhell2

Dekning for ubegrenset antall skader som følge av uhell2

Batteriservice3

Batteriservice3


 

.


 

Reparasjoner, erstatninger og service

AppleCare+ dekker reparasjoner eller erstatninger – inkludert deler og arbeid – av en Apple-autorisert tekniker som bruker originale Apple-deler. Og Apple-eksperter kan hjelpe deg med å feilsøke problemer med Mac, macOS og Mac-apper fra Apple.

Reparasjoner, erstatninger og service

AppleCare+ dekker reparasjoner eller erstatninger – inkludert deler og arbeid – av en Apple-autorisert tekniker som bruker originale Apple-deler. Og Apple-eksperter kan hjelpe deg med å feilsøke problemer med Mac, macOS og Mac-apper fra Apple.

Reparasjoner, erstatninger og service

AppleCare+ dekker reparasjoner eller erstatninger – inkludert deler og arbeid – av en Apple-autorisert tekniker som bruker originale Apple-deler. Og Apple-eksperter kan hjelpe deg med å feilsøke problemer med Mac, macOS og Mac-apper fra Apple.
 

Maskinvaredekning

Macen din
Batteriet til Macen3
Tilbehør som følger med, for eksempel strømforsyningsenheten3
Apple-minne (RAM)
Apple USB SuperDrive
Et ubegrenset antall skader som følge av uhell.2 For hvert tilfelle påløper det en egenandel på kr 890 for skade på skjerm eller kabinett, og kr 2690 for annen skade som følge av uhell


 

Support for programvare

Bruk av MacOS og iCloud
Tilkobling til skrivere og trådløse nettverk
Praktiske tips om Apple-apper som Bilder, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers og Keynote samt avanserte apper som Final Cut Pro, Logic Pro og mer.
 


 

.


 

Slik får du
support

Få service og support fra Apple-eksperter.

Slik får du support

Få service og support fra Apple-eksperter.

Slik får du support

Få service og support fra Apple-eksperter.
 

Global reparasjonsdekning

Få tilgng til sertifisert Mac-service lokalt når du er på reise i utlandet.4


Service på stedet

Be om at en tekniker kommer til deg, eller få et budselskap til å hente Macen for service.5


 

.


 

Slik kjøper du

Slik kjøper du

Slik kjøper du

Kjøp nå

Legg til AppleCare+ når du kjøper en Mac på nettet eller i butikken.

Legg til ved kjøp av Mac >


 


 

  1. Lokale samtaleutgifter kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+. Med skade som følge av uhell menes fysisk skade som følge av uventede og utilsiktede hendelser.
  3. Servicedekningen gjelder kun for Mac og originaltilbehør som følger med, og dekker batterier med mindre enn 80 prosent av original­kapasiteten. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som har blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav.
  4. Ved internasjonal service på Mac kan Apple tilby en tilsvarende Mac-modell eller reparere den med deler som oppfyller lokale krav. Servicealternativer og avgifter kan variere.
  5. Hvilke alternativer som er tilgjengelige, avhenger av hvilket land eller område tjenesten etterspørres i, og hvor den Apple-autoriserte service­leverandøren befinner seg. Servicedekningen kan være underlagt enkelte restriksjoner.

AppleCare+-avtalen er separat fra og gjelder i tillegg til Apples begrensede garanti og juridiske rettigheter du har som forbruker i landet der du bor. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe Mac. AppleCare+ forutsetter at du godtar vilkårene for avtalen. Du finner mer informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/mac/.

AppleCare+-produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har sitt hovedkontor i Cork og sin registrerte kontoradresse i Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert i Foretaksregisteret under registreringsnummer 470672 og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler, med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge i henhold til avtalen om fri utveksling av tjenesteytelser. For mer informasjon, besøk http://registers.centralbank.ie. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap registrert i R.C.S. Luxembourg med registreringsnummer B 218806. Hovedkontoret til AIG Europe S.A. har adresse 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://caa.lu/.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz’ gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.

 

  1. Lokale samtaleutgifter kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+. Med skade som følge av uhell menes fysisk skade som følge av uventede og utilsiktede hendelser.
  3. Servicedekningen gjelder kun for Mac og originaltilbehør som følger med, og dekker batterier med mindre enn 80 prosent av original­kapasiteten. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som har blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav.
  4. Ved internasjonal service på Mac kan Apple tilby en tilsvarende Mac-modell eller reparere den med deler som oppfyller lokale krav. Servicealternativer og avgifter kan variere.
  5. Hvilke alternativer som er tilgjengelige, avhenger av hvilket land eller område tjenesten etterspørres i, og hvor den Apple-autoriserte service­leverandøren befinner seg. Servicedekningen kan være underlagt enkelte restriksjoner.

AppleCare+-avtalen er separat fra og gjelder i tillegg til Apples begrensede garanti og juridiske rettigheter du har som forbruker i landet der du bor. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe Mac. AppleCare+ forutsetter at du godtar vilkårene for avtalen. Du finner mer informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/mac/.

AppleCare+-produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har sitt hovedkontor i Cork og sin registrerte kontoradresse i Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert i Foretaksregisteret under registreringsnummer 470672 og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler, med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge i henhold til avtalen om fri utveksling av tjenesteytelser. For mer informasjon, besøk http://registers.centralbank.ie. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap registrert i R.C.S. Luxembourg med registreringsnummer B 218806. Hovedkontoret til AIG Europe S.A. har adresse 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://caa.lu/.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz’ gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.

 

  1. Lokale samtaleutgifter kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+. Med skade som følge av uhell menes fysisk skade som følge av uventede og utilsiktede hendelser.
  3. Servicedekningen gjelder kun for Mac og originaltilbehør som følger med, og dekker batterier med mindre enn 80 prosent av original­kapasiteten. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som har blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav.
  4. Ved internasjonal service på Mac kan Apple tilby en tilsvarende Mac-modell eller reparere den med deler som oppfyller lokale krav. Servicealternativer og avgifter kan variere.
  5. Hvilke alternativer som er tilgjengelige, avhenger av hvilket land eller område tjenesten etterspørres i, og hvor den Apple-autoriserte service­leverandøren befinner seg. Servicedekningen kan være underlagt enkelte restriksjoner.

AppleCare+-avtalen er separat fra og gjelder i tillegg til Apples begrensede garanti og juridiske rettigheter du har som forbruker i landet der du bor. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe Mac. AppleCare+ forutsetter at du godtar vilkårene for avtalen. Du finner mer informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/mac/.

AppleCare+-produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har sitt hovedkontor i Cork og sin registrerte kontoradresse i Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert i Foretaksregisteret under registreringsnummer 470672 og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler, med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge i henhold til avtalen om fri utveksling av tjenesteytelser. For mer informasjon, besøk http://registers.centralbank.ie. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap registrert i R.C.S. Luxembourg med registreringsnummer B 218806. Hovedkontoret til AIG Europe S.A. har adresse 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://caa.lu/.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz’ gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.