Tilbake til bloggen >
 

Om våre servicesenter

Vi ordner det. Med et smil.


Skrevet: april 2021


Hvordan liker du kundestøtte? Brukervennlig, effektiv og med et smil, ikke sant?

Vi vet hvor mye det betyr for deg å ha iPhonen tilgjengelig og Macen i orden. Det er derfor vi setter vår ære i å løse store og små problemer på en måte som gjør at du også sitter igjen med et smil. Her får du vite litt om hva gjengen på servicesenteret kan gjøre for deg:
 

Hos våre servicesenter kan du booke timer for det meste - skjermbytte, din egen Apple-ekspert og mer!


Vi er autoriserte fagfolk. Som hos få andre beholder du garantien og reklamasjonsretten når Eplehuset reparerer. Vi har kun autoriserte verksted med sertifiserte teknikere, slik at du skal være trygg på at reparasjonen utføres av fagfolk og at alle deler som benyttes er originale.

Få hjelp uansett hvor du har handlet. Vi bryr oss ikke om hvor du har kjøpt Apple- produktet ditt. Vi sjekker det og reparerer det uansett. Vi tror også at det er best for deg at ditt produkt blir vurdert av sertifiserte Apple-eksperter. Det gjør at du beholder garantien og reklamasjonsretten.

Vi tar rettighetene dine på alvor. Vi er opptatt av at du alltid skal få den beste løsningen og alt du har krav på. Det er en av grunnene til at vi ikke bare undersøker produktet for feil og skader, men også om det er en sammenheng mellom disse. Det gjør at vi i mange tilfeller kan dekke en feil selv om produktet har en skade.
 

Har du et Apple-produkt som ikke er kjøpt hos oss? Ingen problem. Du kan benytte deg av våre Apple-sertifiserte teknikere og verksteder for det.


Fiks det på timen! Vi tilbyr en rekke reparasjoner og oppgraderinger på timen. Batteribytte på iPhone er ett eksempel på det, og som en av får aktører i Norge kan vi også bytte iPhone-skjerm på timen! Book time på eplehuset.no, så ordner vi det!

Unngå kø – reserver tid. Fra sofaen, bussen eller hvor du enn er, kan du forhåndsregistrere servicen din – og enda bedre: Du kan reservere tid i servicedisken. Ingen liker å bruke mer tid enn nødvendig, eller å stå i kø. Ved å reservere tid kan du både spare tid og bli prioritert ved kø.

Ikke noe tull. Ingen overraskelser. Du får alltid et prisoverslag om noe ikke dekkes. Og vi reparerer aldri før du har godkjent. Vi bytter ut deler der det er mulig. Hvis det ikke er mulig, får du en erstatningsenhet. Enkelt og greit, altså.

Vi har tid og lyst til å prate og vise. Hos oss setter vi av tid til bare deg, i ro og mak, sammen med en av våre kunnskapsrike medarbeidere. Det finnes ingen grenser for hva vi kan hjelpe deg med: organisere familiebilder, lage en video til konfirmasjon, overføre filer fra gammelt til nytt produkt, oppsett av nytt produkt, hente inn dine favoritter m.m.  Du kan booke timer her.
 

Våre servicesenter reparere ikke bare produkter for deg - vi gir deg opplæring og support også.

Det er lurt å forsikre seg. Alle har vi kjent på panikken idet iPhone flyr ut av hånden og ned mot bakken. Men det er ingenting å bekymre seg for. Med AppleCare+forsikring får du profesjonell hjelp når ulykken er ute. Snart har du produktet ditt hjemme igjen, helt og fungerende. Vi ordner det!

Tips fra servicegjengen. Ikke vent med å levere inn produktet ditt på service om du oppdager feil. I mellomtiden kan uhellet være ute og produktet blir skadet, eller reklamasjonstiden kan utløpe – og da får vi ikke lenger dekket den opprinnelige feilen. Og det er synd. Reserver heller tid i servicedisken, kom innom et av våre servicesenter eller send det inn til oss med en gang.
 

Besøk våre servicesider for mer informasjon eller finn ditt nærmeste servicesenter

Besøk våre servicesider Finn ditt servicesenter