Hva kan jeg få hjelp med?
Som autorisert Apple-verksted hjelper vi deg med alt av garanti og reklamasjon, uansett hvor din iPad er kjøpt. Vi hjelper deg også om uhellet har vært ute, som at skjermen har blitt knust eller det er sølt væske på den. Enten du ønsker hjelp med å oppdatere programvaren, tilbud om erstatningsenhet, eller et forsikringsskriv: Vi ordner det.
Besøk våre servicesider og se alt vi kan hjelpe deg med, enten det er Mac, Apple Watch, iPhone eller iPad - og hvordan du registrerer en service hos oss.
Hva er en erstatningsenhet?
Autoriserte Apple-verksted slik som Eplehuset skifter ikke glass eller andre deler på iPad. Det betyr at vi ikke kan utføre skjermbytte, men tilbyr en erstatningsenhet av lik modell istedenfor. En erstatningsenhet er i mange tilfeller et raskere og bedre alternativ enn en reparasjon. Erstatningsenheten er som ny, både fri for bruksslitasje og med nytt batteri, så den er alltid i bedre stand enn iPaden som leveres inn. Erstatningsenheten kan inneholde mindre innvendige komponenter som tidligere har vært i bruk, men den er grundig testet og du har uansett dine garanti- og reklamasjonsrettigheter i behold.
Jeg ønsker Personlig support
Vi er din Apple-ekspert og hjelper deg med alt, enten det gjelder å oppdatere, legge inn ny programvare eller ta backup. Det finnes egentlig ingen grenser for hva vi kan hjelpe deg med: Organisere familiebilder, lage en video til konfirmasjon m.m.
Se alt av hva vi kan hjelpe deg med og book personlig support
Jeg har Eplehuset forsikring
Dersom du er forsikret med Eplehusets Trygghets- eller skjermforsikring, meld først skade på produktet som er dekket.
Våre forsikringer sikrer deg ved uhell på din iPhone og dekker feil som ikke omfatttes av garanti eller reklamasjonsrett. Til eksempel om noen søler et glass cola over din iPhone eller den går i bakken og skjermen knuses.
Les mer om våre forsikringer