Supporttjenester.
Eplehusets supportpakker passer perfekt for bedrifter som ikke ønsker å håndtere supporten på sine Macer selv, og som har en dedikert ansatt som ønsker å ta kontakt med vår helpdesk ved behov. Pakkene inkluderer komplett support for maskin- og programvare, tilpasset bedriftens behov.
Usikker på hvilken supportpakke dere bør velge? Våre erfarne konsulenter hjelper dere gjerne med å finne den rette løsningen for bedriften. La oss ta kontakt med deg for en uforpliktende prat.
Tjenester | Basis | Basis+ |
---|---|---|
Pris per maskin : Pris gjelder per måned for maskiner med Klientkontroll installert. Support for én iPhone og/eller iPad er inkludert per maskin | 25,- | 45,- |
Helpdesk: Brukerstøtte på macOS og iOS via epost og telefon* | Ja | Ja |
Eplehuset Klientkontroll: Proaktiv overvåking av over 100 mulige feilkilder, hjelpemeny med enkel tilgang til supportressurser og fjernsupport. Malware-skanning | Ja | Ja |
Fjernsupport/remote: Ved fjernsupport, per påbegynte halvtime | 300,- | 300,- |
On-site support: Per time og etter avtale* | 1190,- | 1190,- |
Office 365 support: Vi hjelper deg med Office 365 administrasjon* | Nei | Ja |