Tilbake til Bedrift

Supporttjenester.

Eplehusets supportpakker passer perfekt for bedrifter som ikke ønsker å håndtere supporten på sine Macer selv, og som har en dedikert ansatt som ønsker å ta kontakt med vår helpdesk ved behov. Pakkene inkluderer komplett support for maskin- og programvare, tilpasset bedriftens behov.

 

 

Tilbake til Bedrift

Supporttjenester.

Eplehusets supportpakker passer perfekt for bedrifter som ikke ønsker å håndtere supporten på sine Macer selv, og som har en dedikert ansatt som ønsker å ta kontakt med vår helpdesk ved behov. Pakkene inkluderer komplett support for maskin- og programvare, tilpasset bedriftens behov.

 

Tilbake til Bedrift

Supporttjenester.

Eplehusets supportpakker passer perfekt for bedrifter som ikke ønsker å håndtere supporten på sine Macer selv, og som har en dedikert ansatt som ønsker å ta kontakt med vår helpdesk ved behov. Pakkene inkluderer komplett support for maskin- og programvare, tilpasset bedriftens behov.

 

Basis

Pris: kr. 25 per måned/maskin
Kjøp nå

 

Basis+

Pris: kr. 45 per måned/maskin
Kjøp nå

Med Eplehusets supportpakker får du brukerstøtte per telefon, samt Eplehuset Klientkontroll med overvåking og fjernsupport. I de høyere pakkene kan man også få support for Office 365, bistand til problemløsing i tredjepart programvare, serverovervåking - eller til og med direktesupport for hver enkelt bruker i bedriften.

Våre supportpakker har ingen oppstartskostnader eller bindingstid, så dere hele veien kan gjøre justeringer iht. bedriftens behov.

Usikker på hvilken supportpakke dere bør velge? Våre erfarne konsulenter hjelper dere gjerne med å finne den rette løsningen for bedriften. Ta kontakt med vårt bedriftsenter på bedrift@eplehuset.no eller telefon 73 87 87 90.

Tjenester Basis Basis+
Pris per maskin
: Pris gjelder per måned for maskiner med Klientkontroll installert. Support for én iPhone og/eller iPad er inkludert per maskin 25,- 45,-
Helpdesk: Brukerstøtte på macOS og iOS via epost og telefon* Ja Ja
Eplehuset Klientkontroll: Proaktiv overvåking av over 100 mulige feilkilder, hjelpemeny med enkel tilgang til supportressurser og fjernsupport. Malware-skanning Ja Ja
Fjernsupport/remote: 
Ved fjernsupport, per påbegynte halvtime 300,- 300,-
On-site support: 
Per time og etter avtale* 1190,- 1190,-
Office 365 support: 
Vi hjelper deg med Office 365 administrasjon* Nei Ja

 

* Helpdesk: Mellom kl 10:00 -17:00, mandag til fredag. Gjelder spørsmål som kan besvares over e-post eller telefon. Ved behov for fjernstyring eller andre oppgaver som må utføres av konsulent påløper kostnader for fjernsupport.

* On-site support: Reisekostnader tilkommer.

* Office 365 support: Support dekker installasjon av Word, Excel og PowerPoint, men ikke selve bruken av disse. 

* Generell bistand: Eventuell kostnad fra produsent/leverandør/Eplehuset for support henvendelser/utførelse tilkommer.

Alle priser eks. mva. Vi tar forbehold om eventuelle prisendringer og skrivefeil.