Dropbox Business
Jobb fra hvor som helst
Smartere måte å organisere på.
Med DropBox Business kan dere enkelt legge til og jobbe med alle nødvendige filer - fra Google Dokumenter, Microsoft Office-filer til Dropbox Paper - direkte i Dropbox. Best av alt; Dropbox er optimalisert for en mobil arbeidshverdag, så de ansatte har tilgang til det de trenger fra hvilken som helst enhet, og fra hvor som helst i verden.
Tidsbesparende
Frigjør tid til det dere egentlig skal gjøre.
Ved hjelp av smarte anbefalinger basert på Dropbox-aktiviteten til den enkelte brukeren, kan dere raskt bytte mellom filene dere trenger mest istedenfor å navigere mellom ulike apper eller bruke tid på å spore endringer og lete etter filer.
Kombinert med smart kalender-integrasjon, forhåndsdefinerte notatmaler og alle møterelaterte filer og dokumenter lett tilgjengelig på én plass, så har dere et verktøy laget for å frigjøre tid - ikke stjele den.
Hele teamet i synk
Sikre at teamet alltid er oppdatert og informert.
Hold prosjekter gående med teamet ditt synkronisert og koblet til verktøyene de bruker hver dag - inkludert Slack og Zoom - uten å forlate Dropbox. Bli varslet ved endringer eller nye to-dos. Med Paper inkludert kan dere enkelt lage innhold og nye prosjekter ved hjelp av tidslinjer, oppgavelister og tabeller som ikke bare sikrer fremgang, men at dere kommer helt i mål.
Mer lagring og båndbredde
Når harddiskplass ikke lenger er en bekymring.
Med Smart synkronisering kan dere enkelt velge hvilke mapper og filer som skal ligge på skrivebordet og hvilke som skal ligge i skyen. Rett fra skrivebordet får dere allikevel tilgang til alle filene selv om de ligger i skyen - og motsatt. Med Delta sync lastes kun endringene i filen opp til skyen og med Lan Sync sjekker Dropbox om noen andre på det lokale nettverket har filen og henter den derfra, fremfor skyen. Alt går raskere og sparer dere både for båndbredde og lagringsplass.
Bedre sikkerhet
Dropbox er IT-sikkerhet og teamledelse gjort enkelt.
IT-support er ikke enkelt. Kompleks organisering, stadige sikkerhetstrusler og store mengder data gjør det utfordrende. Men med de nye adminfunksjonene i Dropbox kan du forenkle styringen av teamet, oppfylle krav til datasikkerhet og retningslinjer, og få nødvendige dag-til-dag innsikt og kunnskap om hvordan du og teamet jobber sammen.
App-integrering
Samarbeid om filer på samme sted som alle videosamtalene foregår. Legg til, delta og start en samtale direkte fra Dropbox - uten å bytte plattform, og finn tilbake til informasjonen med automatisk kopiering til Dropbox.
Det går som en drøm. Send filer til enkelte personer eller en bestemt kanal med Slack "+"-knappen eller direkte fra Dropbox. Se siste Slack-aktivitet om filene dine og hold deg informert og oppdatert, selv om du ikke er til stede.
Med verktøyene de ansatte kjenner fra før av, rediger alle Microsoft-filer som er lagret i Dropbox direkte på mobil eller på nett når dere er på farten. Integrert med Azure Active Directory, kan IT-avdelingen legge til Single Sign-On for raskere on-boarding og administrering.
Hent frem de siste versjonene av PDF-filene dere jobber med, når som helst og hvor som helst. Alle endringer dere gjør i en PDF lagres automatisk i Dropbox, enten de ble gjort på iPhone eller iPad, så de er klare for å sendes ut eller på nytt.
Koble til en eller flere lisenser til Dropbox med et enkelt klikk, og alle lisensierte bilder plasseres automatisk i riktig mappe i Dropbox. Det gjelder også bilder som tidligere ble lastet ned i opptil 12 måneder siden nedlasting ved hjelp av forhåndsbestemte tidsperioder.
Vimeo og Dropbox forenkler gjennomgang av videoer og publiseringen. Samle tilbakemeldinger fra kollegaer og samarbeidspartnere i Dropbox, og publiser med et trykk direkte i Dropbox når dere er fornøyd.
Fortell oss litt om virksomheten og hva dere trenger hjelp med, og så tar vi en uforpliktende prat og presenterer pristilbud.
Kontakt oss for en uforpliktende prat >