Tilbake til Bedrift

Programvare og skytjenester.

Ved å flytte bedriftens løsninger over til skyen oppnår dere mye større fleksibilitet og frihet som lar ansatte jobbe fra hvor som helst. Dere slipper egene servere som må driftes, holdes oppdatert og sikkerhetkopieres. Kostnadene blir forutsigbare, og dere får tilgang til hjelp når dere trenger det og løsningen vokser sammen med bedriften. 

 

 

Tilbake til Bedrift

Programvare og skytjenester.

Ved å flytte bedriftens løsninger over til skyen oppnår dere mye større fleksibilitet og frihet som lar ansatte jobbe fra hvor som helst. Dere slipper egene servere som må driftes, holdes oppdatert og sikkerhetkopieres. Kostnadene blir forutsigbare, og dere får tilgang til hjelp når dere trenger det og løsningen vokser sammen med bedriften.

 

Office 365

Office 365 gir din bedrift profesjonell e-post og verktøy for samarbeid, og alltid tilgang til siste utgave av Office-programvaren på alle dine enheter. Office 365 fungerer perfekt sammen med Mac, og er integrert med både MacOS og iOS på iPhone og iPad.

Det er enkelt å installere, men vi tilbyr selvfølgelig bistand ved behov. Eplehuset tilbyr også supportavtaler som hjelper deg med administrasjon av løsningene.

Finn den løsningen som passer din bedrift, og ta gjerne kontakt med oss for en uforpliktende prat.

Business Essentials.

Passer best for bedrifter som trenger profesjonell e-post og andre bedriftstjenester. Office-programmer er ikke inkludert. Inkluderte tjenester er Exchange, OneDrive, SharePoint, Skype for Business og Microsoft Teams.

Pris: kr. 40,60 bruker/måned (årsabonnement)
Kjøp nå >

Business Premium.

Passer best for bedrifter som trenger profesjonell e-post, Office-programmer og andre bedriftstjenester. Inkluderte programmer er Outlook, Word, Excel, PowerPoint og OneNote. Inkluderte tjenester er Exchange, OneDrive, SharePoint, Skype for Business og Microsoft Teams.

Pris: kr. 101,40 bruker/måned (årsabonnement).
Kjøp nå >

Business.

Passer best for bedrifter som trenger Office-programmer, fillagring og deling i skyen. Profesjonell e-post er ikke inkludert. Inkluderte programmer er Outlook, Word, Excel, PowerPoint og OneNote. Inkluderte tjenester er OneDrive.

Pris: kr. 84,00 bruker/måned (årsabonnement).
Kjøp nå >

Enterprise.

Har bedriften flere enn 300 ansatte? Ta kontakt med oss og så gir vi dere all informasjon dere trenger om Office 365 Enterprise.

Kontakt oss >

Inkludert Essentials Business Premium
Pris gjelder per bruker per måned, alle priser eks mva. 40,6,- 84,- 101,4,-
Komplette og installerte Office-programmer: Word, Excel, PowerPoint, Outlook og OneNote på opptil 5 Mac/PC per bruker. Inkluderer nå de nye Office 2016-programmene for Mac og PC Nei Ja Ja
Office på nettbrett og telefoner: Komplett installert Office på opptil fem nettbrett og fem telefoner per bruker Nei Ja Ja
Nettbaserte versjoner av Office: Inkludert Word, Excel og PowerPoint Ja Ja Ja
Fillagring og fildeling: Med 1 TB lagringsplass per bruker Ja Ja Ja
Profesjonell e-post: Kalender og kontakter med en innboks på 50 GB per bruker Ja Nei Ja
Ubegrensede nettmøter: Direktemeldinger og videokonferanser i HD. Inkluderer Skype for Business-appen Ja Nei Ja
Sosialt nettverk for bedriften: Gjør det enklere for ansatte å samarbeide på tvers av avdelinger og steder Ja Nei Ja
Profesjonelle verktøy for historiefortelling: Som gjør det mulig å opprette interaktive rapporter, presentasjoner og mer Ja Ja Ja

Usikker på hvilken pakke dere bør velge? Våre erfarne konsulenter hjelper dere gjerne med å finne den rette løsningen for bedriften.

Ring 73 87 87 90 eller send en e-post til bedrift@eplehuset.no

 

Adobe

 

Adobe - en av verdens mest populære programvarer.

Ta bedriften til et helt nytt nivå med verdens beste designapplikasjoner og tjenester. Med Adobe er det enkelt å skape godt innhold på en effektiv, organisert og profesjonell måte. Få nyeste versjon av mer enn 20 ulike skrivebordsprogrammer, deriblant Photoshop CC og InDesign CC.
 

Creative Cloud.

Creative Cloud gir deg mulighet til å samarbeide fritt og sikkert på tvers av datamaskiner og mobilenheter. Problemfritt samarbeid med verktøy som gjør det enkelt å dele filer med kolleger, ha kontroll på versjonene og holder oversikt over endringer. Og med enkel lisenshåndtering kan du legge til eller omfordele lisensplasser når som helst fra ett enkelt dashbord, og få avanserte verkøy for administrativ styring og innholdssikkerhet.

For informasjon om kjøp, ta kontakt med oss på telefon 73 87 87 90 eller bedrift@eplehuset.no.

 

 

DEP

 

Enhetsregistrering (DEP)

(DEP) er Apple sitt program for enhetsregistrering. Utrullingsprogrammet er en rask og strømlinjeformet metode for å distribuere virksomhetens iOS-enheter. Med DEP kan du sørge for at brukerne kommer raskt i gang uten at du fysisk må ta i enhetene eller klargjøre dem. Du kan gjøre oppsettet enda mer effektivt for brukerne ved å angi at enkelte skjermer skal utelates under den innledende klargjøringen av enheten.

Med DEP får bedriften:

• Enheten rett til bruker
• Strømlinjeformet oppsett
• Berøringsfri konfigurering

Når du automatiserer MDM-registreringen for større iOS-utrullinger, kan du konfigurere bedriftens retningslinjer med restriksjoner og begrensninger, og tilordne apper trådløst. 

Supervise gir en høyere grad av enhetsadministrering for iOS-enheter som bedriften eier. Denne modusen kan aktiveres trådløst under oppsett og åpner for flere restriksjoner. Du kan for eksempel deaktivere iMessage og AirDrop.

Det gir deg også flere konfigureringsmuligheter og funksjoner, som filtrering av nettinnhold og mulighet til å låse enheten til én app.

Spørsmål? Kontakt vårt bedriftsenter på bedrift@eplehuset.no eller telefon 73 87 87 90.