Tilbake til Skole og utdanning
Tilbake til Bedrift

AppleCare Protection Plan.

Med AppleCare Protection Plan (APP) får du teknisk kundestøtte via telefon fra eksperter, og flere alternativer for maskinvareservice fra Apple. Tjenesten kan kjøpes av både forbrukere og bedrifter, og knyttes til et maskinvareprodukt som er kjøpt samtidig eller i løpet av siste 12 måneder. Med APP får du opptil tre år med teknisk kundestøtte via telefon, svar på spørsmål om en rekke emner inkludert bruk av macOS, iLife og iWork, og lokal reparasjonsservice også når du er i utlandet.

 

 

Tilbake til Skole og utdanning
Tilbake til Bedrift

AppleCare Protection Plan.

Med AppleCare Protection Plan (APP) får du teknisk kundestøtte via telefon fra eksperter, og flere alternativer for maskinvareservice fra Apple. Tjenesten kan kjøpes av både forbrukere og bedrifter, og knyttes til et maskinvareprodukt som er kjøpt samtidig eller i løpet av siste 12 måneder. Med APP får du opptil tre år med teknisk kundestøtte via telefon, svar på spørsmål om en rekke emner inkludert bruk av macOS, iLife og iWork, og lokal reparasjonsservice også når du er i utlandet.

AppleCare Help Desk Support

Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i en organisasjon, sørger AppleCare Help Desk Support for at IT-personellet ditt har tilgang til den nødvendige ekspertisen. Denne avtalen gir prioritert tilgang til Apples seniorkonsulenter via telefon 12 timer hver dag, 7 timer i uken,1 slik at ressursene kan administreres på en mer effektiv måte, responstiden forbedres og opplæringskostnadene reduseres. Avtalen gir ett års dekning for to tekniske kontakter som pekes ut av organisasjonen din.

AppleCare Help Desk Support dekker et ubegrenset antall supporthenvendelser for maskinvare- og programvarediagnose, samt feilsøking og problemisolering for Apple-baserte løsninger. For å gjøre det enkelt å administrere har vi gjort det slik at du kan inkludere flere iOS-enheter og Mac-er i AppleCare Help Desk Support-avtalen uten at kostnaden øker.

AppleCare Help Desk Support inklunderer også AppleCare Technician Training. Dette gir deg ett år med tilgang til informasjonen du trenger for å forberede deg til Apple Service Certification-prøvene. Dette er et brukervennlig kurs man kan ta i sitt eget tempo, og det inkluderer opplæringsmateriale og utfyllende informasjon fra Apples tekniske bibliotek.

AppleCare Technician Training består av et bredt pensum som dekker produkter og teknologier fra Apple. Modulene dekker emner som generell datamaskinterminologi, Apple-spesifikk arkitektur og feilsøking og forebyggende vedlikehold. Dette presenteres i et logisk og ukomplisert format som gjør det lett å ta til seg nye konsepter og informasjon. Opplæringen går dessuten i ditt eget tempo, så du har selv kontroll over framdriften.

Spørmål om AppleCare?

Ta kontakt med oss, og så hjelper vi dere.

Bedrifter: bedrift@eplehuset.no
Skoler:
skole@eplehuset.no
Telefon: 73 20 24 00

Dere kan også bruke chatten som dere finner nederst til høyre på siden.

AppleCare for Enterprise

AppleCare for Enterprise starter med en AppleCare Account Manager – deres personlige kontaktperson hos AppleCare. En AppleCare Account Manager hjelper til med å gå gjennom IT-infrastrukturen, spore eventuelle problemer og levere månedlige aktivitetsrapporter for supportsamtaler og reparasjoner. Med kontinuerlig support fra en AppleCare Account Manager får bedriften og teamet deres mest ut av AppleCare for Enterprise.

Siden Apple lager maskinvaren, operativsystemet og mange av appene for alle Apple-produktene, kan AppleCare for Enterprise levere integrert support og service dere ikke får andre steder. Dere får support på IT-avdelingsnivå over telefon og e-post for all maskinvare og programvare fra Apple. Vi gir support for kompliserte utrullings- og integreringsscenarioer, inkludert MDM og Active Directory.

Og hvis dere trenger hjelp med IBM MobileFirst for iOS-appen, hjelper vi dere med å feilsøke løsningen deres og samarbeide med IBM for å løse problemet.

AppleCare for Enterprise gir support på IT-avdelingsnivå for seks tekniske kontaktpersoner som dere velger. Support er tilgjengelig døgnet rundt med responstid på én time for problemer med høy prioritet, som når produksjonstjenester er nede. Dere kan også øke antall tekniske kontaktpersoner mot en ekstra kostnad.

Dere kan velge å ha servicedekning på stedet i to eller tre år etter kjøp av maskinvare. Hvis dere har maskinvareproblemer i løpet av denne perioden, hjelper AppleCare for Enterprise dere med å løse problemene så fort så mulig. IBMs Global Technology Services, en global Apple-autorisert serviceleverandør, gir service på stedet innen neste virkedag. Hvis dere vil minimere nedetid, kan AppleCare for Enterprise kombineres med AppleCare iOS Direct Service Program, slik at dere kan erstatte maskinvaren selv uten å vente på en tekniker.

Dere kan erstatte opptil ti prosent av iPad- eller iPhone-enhetene som dekkes av avtalen, uansett grunn. Så hvis en ansatt uheldigvis skader en iPhone eller iPad, kan dere med AppleCare for Enterprise bytte den ut med en lik enhet. I de aller fleste tilfeller vil Apple erstatte enheten innen én virkedag.

 


Med AppleCare for Enterprise jobber Apple-eksperter side om side med teamet ditt og sørger for problemfri drift av både Apple-enheter og IT-systemer.

Inngå en AppleCare for Enterprise-avtale med Eplehuset for å hjelpe teamet eller skolen din med å yte support på alle Apple-enhetene.

Bedrifter: bedrift@eplehuset.no
Skoler:
skole@eplehuset.no
Telefon: 73 20 24 00