Verdien av en gammel Volvo.

I klassiske suksessfortellinger heter det ofte at man startet med to tomme hender. For Eplehuset-gründer Bjørn Tore Brevik var det i 2002 ikke fullt så stusselig. Men han hadde likevel ikke mer enn en svart Volvo til  185 000 og et intenst ønske om å bringe Apple til folket. Det var han villig til å satse med og ikke minst alt på. At det nå har gått 16 år og blitt 20 nye butikker og en godt etablert milliardbedrift, er et godt bevis på at det kan være verdt å følge begeistringen sin.


 Sist oppdatert: 26. august 2019


 

 

Les også:

Verdien av miljø.

Deler sin digitale begeistring.

#treningsglede

Gode løpesko, Apple Watch og musikk på øret er alt Kjersti Buaas trenger for en vellykket treningsøkt ute i naturen.

Vi ordner det.

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev for å motta oppdateringer om nyheter, tilbud og kataloger direkte via e-post.