Apples reparasjonsprogram for batteri i iPhone 6S

Opplever du at din iPhone 6S slår seg av selv om batteriet ikke er tomt? Da kan det være telefonen er omfattet av Apples reparasjonsprogram.


Sist oppdatert: 29. november 2016

Et lite antall iPhone 6S opplever problemer med at de slår seg av selv om batteriet ikke er tomt. Som autorisert servicepartner kan vi selvsagt bistå med å løse dette. Dersom du ønsker at vi undersøker om din telefon er omfattet av reparasjonsprogrammet, kan du sende serienummeret på din telefon til kundesenter@eplehuset.no. Serienummeret finner du under "innstillinger - generelt - om".

Dersom ikke telefonen er omfattet av reparasjonsprogrammet, men du opplever feil, anbefaler vi uansett at du kommer innom en av våre butikker med den, eller registrerer service på eplehuset.no/service og sender den til oss. Vi behøver da en kopi av kjøpskvitteringen. Er telefonen kjøpt hos Eplehuset har vi selvsagt kvitteringen i våre systemer.
 
Husk å ta backup av telefonen og å skru av "Find my iPhone". Vi har dessverre ikke mulighet til å påbegynne en service før "Find my iPhone" er slått av.

NB! Det kan være stor pågang for å få løst feil i starten av slike reparasjonsprogram og vi anbefaler derfor å avvente noen uker med å levere telefonen inn for service, dersom det er mulig.