Tilbake til Ledige stillinger

Eplehuset Gjøvik


Stilling: Serviceteknikere deltid, 80% og 30%


Eplehuset Gjøvik er i vekst og trenger nå serviceteknikere på deltid. Som servicetekniker vil din arbeidsdag gå ut på feilsøking og reparasjon av Apple-produkter, kundebehandling, kommunikasjon med Apple, samt andre administrative oppgaver. Vi tilbyr reparasjon av skjerm og batteribytte ‘på timen’ - vår servicetekniker skal på denne måten levere mange gode kundeopplevelser hver eneste dag. 

Hva tilbyr vi?

  • Full opplæring og nødvendig oppfølging
  • En spennende arbeidsplass med et meget godt arbeidsmiljø
  • Muligheten til å jobbe med de mest spennende produktene på markedet
  • Lønn etter tariff

Hvem er du?

  • Du har fylt 20 år
  • Du har god teknisk innsikt og hodet på rett plass
  • Du har en glødende interesse for Apples produkter
  • Du er effektiv, strukturert og pliktoppfyllende
  • Du leverer unike kundeopplevelser
  • Du kommuniserer godt både muntlig og skriftlig

Det er ikke krav om erfaring fra feilsøking og reparasjon fra tidligere, men vi forventer at søkere er nysgjerrig på teknologi og at du ønsker å lære hvordan komponentene i Apple enhetene er satt sammen. Vi forventer at søkere på denne stillingen har stor interesse for Apple og at du er aktiv bruker av Apple’s produkter og tjenester i dag.

Arbeidstid vil være dagtid, noe ettermiddagsvakter og helgevakter må medregnes. 

Oppstart: Snarest

Søknadsfrist: Snarest

Vi vurderer kandidater fortløpende og oppfordrer deg derfor til å sende inn søknaden i dag. 

Dersom du har spørsmål til stillingen, kan du kontakte assisterende butikksjef på stine.andersen@eplehuset.no

Send søknad med CV merket “Servicetekniker – «NAVN» til stine.andersen@eplehuset.no