Eplehuset Kundesenter.
Stilling: Folkelig medarbeider, heltid
Vi søker etter en ny heltidsansatt til vårt Kundesenter i Trondheim. Eplehusets Kundesenter er mye mer enn kundekontakt. Vi sitter i kjernen av Eplehuset og jobber med samtlige av Eplehusets forretningsområder - butikk, bedrift, utdanning, eplehuset.no og service. Hos oss er kunden alltid øverst, og hver dag jobber vi for å inspirere og begeistre både kunder og kollegaer.
Er du vår nye kollega?
I denne stillingen vil kundekontakt via telefon, chat, e-post og sosiale medier være din primære oppgave. Målet er å gi så gode svar som mulig til så mange som mulig. I Eplehuset er det lang tradisjon for å gi ansatte muligheter til å utvikle seg selv og ta del i retningen bedriften tar. Du vil jobbe tett mot kollegaer i andre avdelinger og bli godt kjent med alle våre forretningsområder.
Om deg:
-
Du har en god formidlingsevne, både muntlig og skriftlig
-
Du er utadvendt og glad i å begeistre andre
-
Du takler og trives med høyt tempo i hverdagen
-
Du er nysgjerrig på ny kunnskap
Arbeidsoppgaver:
-
Kundekontakt via telefon, chat, sosiale medier & e-post
-
Noen backoffice-oppgaver
Vi tilbyr:
-
Muligheten til å jobbe med verdens kanskje sterkeste merkevare
-
Gode utviklingsmuligheter gjennom et nøye utarbeidet opplæringsløp
-
En arbeidsplass hvor du har stor innflytelse
Eplehuset er en fremoverlent bedrift som setter pris på at vi alle er forskjellige og fokuserer på hvordan vi best kan utfylle hverandre med våre styrker. Våre medarbeidere er effektive i en travel hverdag og må hele tiden holde seg oppdatert på nye produkter, løsninger, systemer og rutiner.
Arbeidssted vil være i Trondheim på vårt nye kontor ved Leangen.
Søknadsfrist: Snarest
Oppstart: Snarest/etter avtale
Har du mye å tilføre Eplehuset og kan være med på å gjøre Kundesenteret vårt bedre? Send søknad og CV til Stein Ihle Pedersen, Leder Kundesenter: stein.ihle.pedersen@eplehuset.no og merk e-posten "Folkelig medarbeider, heltid