Tilbake til Ledige stillinger

Eplehuset Servicesenter Oslo.


Stilling: Mottaksleder


Som mottaksleder har du ansvaret for daglig drift av kundemottaket. Mottaksleder sikrer at teamet som helhet jobber effektivt og gjør riktige prioriteringer med tilstrekkelig kvalitet iht. Eplehuset og Apples kvalitetskrav, og ser alltid etter muligheter for å gjøre ting bedre. Du er en operativ ressurs som også bidrar i kundemottaket med behandling av kunder. Mottaksleder har kompetanse til å bistå servicemedarbeidere i faglige spørsmål. Du ser helheten i prosessene som inngår i kundemottaket, identifiserer forbedringsområder og spiller dem inn til servicesenterets lokale ledergruppe. Du gir kontinuerlig feedback og bistår i den faglige utviklingen av servicemedarbeiderne, og er en del av den lokale ledergruppen på servicesenteret.


Vi ser etter deg som har et indre driv for å videreutvikle dine ansatte i tillegg til deg selv, og bidrar til den gode atmosfæren på arbeidsplassen. Arbeidshverdagen vil bestå av administrativt arbeid som vaktplanlegging og rapportering, men en viktig del av rollen er også å være ute i kundemottaket for å veilede og motivere dine ansatte i å skape gjentagende betydningsfulle opplevelser i en hektisk hverdag.
Mottaksleder har personal- og KPI-ansvar for servicemottaket. 

Vi ser først og fremst etter den gode lederen.

 

Hvem søker vi:

  • Du har gode lederegenskaper og høy arbeidskapasitet
  • Du er rå på å bygge team og å få det beste ut av dine ansatte
  • Du tar initiativ og tydelig eierskap
  • Du har et ønske om å videreutvikle både Eplehuset og avdelingen din
  • Du fremmer begeistring med kunden i fokus i alt du gjør

 

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

  • Daglig drift av kunde mottaket, herunder bistå̊ selv ved behov
  • Engasjere og motivere teamet
  • Oppfølging av vaktplanlegging
  • Attestering av timelister
  • Teammøter
  • Overordnet ansvar for faglig utvikling av ansatte på ditt team
  • Avholde halvparten av avdelingens utviklingssamtaler

 

Vi tilbyr blant annet:

  • Engasjerte kollegaer med et hjerte som brenner for Apples produkter
  • Mulighet for en karriere og personlig utvikling
  • En spennende arbeidsplass med høyt tempo
  • Grundig opplæring
  • En jobb i en virksomhet under stor utvikling

 

Oppstart: Snarlig tiltredelse etter avtale
Søknadsfrist: Søk gjerne så snart som mulig, men ikke senere enn 25. april 2021

Dersom du har spørsmål til stillingen, kan du kontakte Hedda Øvregaard på hedda.ovregaard@eplehuset.no
Send i første omgang en kortfattet søknad med CV merket ”Mottaksleder Servicesenter Oslo” til hedda.ovregaard@eplehuset.no