Tilbake til Ledige stillinger

Servicesenter Oslo.


Stilling: Mottaksmedarbeider, heltid


Drømmer du om å jobbe med de beste produktene markedet har å tilby? Drømmer du om å jobbe i et trivelig, engasjert og hektisk arbeidsmiljø? Da er dette jobben for deg! 

Eplehuset er Apples største og viktigste partner i Norge, og et selskap i stadig vekst. Vårt Servicesenter i Oslo søker derfor etter flere kollegaer som vil være med å begeistre kundene som besøker vårt kundemottak. Vi etterstreber en god kjønnsbalanse på arbeidsplassen og verdsetter mangfold. Vi oppfordrer derfor alle kjønn og alle kvalifiserte kandidater til å søke.

Du vil i denne stillingen bli det vennlige ansiktet utad som har ansvaret for at kundene våre blir godt ivaretatt når de av ulike årsaker må levere sitt Apple-produkt til Eplehuset Service Oslo. Når en av våre kunder har problemer med sitt Apple produkt, vil du være det første ansiktet de møter når de kommer for å levere produktet på service. Din jobb blir da å lytte til hvilke utfordringer kunden opplever med sin enhet, og via vårt registreringssystem formidle dette på best mulig måte videre til våre serviceteknikere. Etter endt service, vil det i tillegg være deg som sørger for at enheten kommer trygt tilbake i kundens hender. Hos oss tilbyr vi også en rekke supporttjenester, og det kan dermed også hende det blir du som hjelper kunden som for eksempel har booket en supporttime for å få hjelp med å rydde opp i mail-innboksen sin. 

Hvem ser vi etter?

Vi ser derfor etter deg som er trygg i møte med kunder og elsker å jobbe i et team med kollegaer som har fokus på kundetilfredshet og kunnskapsformidling. Du er også en positiv person som bidrar til en god atmosfære på arbeidsplassen både for våre kunder og dine kollegaer. Du er i tillegg opptatt av god kvalitet, og går gjerne den ekstra milen for å oppnå nettopp dette. 

Hva tilbyr vi?

  • En spennende arbeidsplass med et suverent arbeidsmiljø
  • Full opplæring
  • Gode utviklingsmuligheter i et selskap i stadig vekst
  • Lønn etter tariff

Hvordan er vår ideelle kandidat på papiret?

  • Over 20 år
  • Du er en relasjonsbygger med god kundeforståelse, og har kunden i fokus i alt du gjør
  • Du er løsningsorientert med god gjennomføringsevne
  • Du er flink med folk og kommuniserer godt både skriftlig og muntlig
  • Du er strukturert og effektiv 
  • Du tar ansvar og er pålitelig i arbeidet du gjør 
  • Du trives godt i et team som brenner for å spille hverandre bra, hver eneste dag 

Det er en fordel om du har erfaring med bruk av Apple-produkter og generell kundebehandling. Dette er dog ikke et krav da fullstendig opplæring vil bli gitt.

Søknadsfrist: 27. mai
Oppstart: Snarest

Dersom du har spørsmål til stillingen kan du kontakte Hedda Øvregaard på hedda.ovregaard@eplehuset.no
Send i første omgang en søknadstekst + CV med emne ”Mottaksmedarbeider – Heltid” til hedda.ovregaard@eplehuset.no