Tilbake til Ledige stillinger

Eplehuset Kundesenter.


Stilling: Strukturert medarbeider, heltid


Vi søker etter en ny heltidsansatt til vårt Kundesenter i Trondheim. Eplehusets Kundesenter er mye mer enn kundekontakt. Vi sitter i kjernen av Eplehuset og jobber med samtlige av Eplehusets forretningsområder - butikk, bedrift, utdanning, eplehuset.no og service. Hos oss er kunden alltid øverst, og hver dag jobber vi for å inspirere og begeistre både kunder og kollegaer.
 

Er du vår nye kollega?

I denne stillingen vil du i tillegg til kundekontakt ha oppgaver som omfatter publisering og vedlikehold av produkter i vår nettbutikk, administrative oppgaver som krever nøyaktighet og struktur. I Eplehuset er det lang tradisjon for å gi ansatte muligheter til å utvikle seg selv og ta del i retningen bedriften tar. Du vil jobbe tett mot kollegaer i andre avdelinger og bli godt kjent med alle våre forretningsområder.


Om deg:

  • Du har en god formidlingsevne, både muntlig og skriftlig på norsk og engelsk
  • Du takler og trives med høyt tempo, og ser etter effektiviseringspotensial
  • Du jobber strukturert, løsningsorientert og selvstendig
  • Du er utadvendt og glad i å skape nye relasjoner
  • Du er nysgjerrig på ny kunnskap
  • Du har fylt 20 år


Arbeidsoppgaver:

  • Publisering og vedlikehold av produkter i nettbutikk
  • Administrative oppgaver
  • Kundekontakt via telefon, chat, sosiale medier & e-post


Vi tilbyr:

  • Muligheten til å jobbe med en av verdens sterkeste merkevarer
  • Gode utviklingsmuligheter gjennom et nøye utarbeidet opplæringsløp
  • En arbeidsplass hvor du har stor innflytelse
     

Eplehuset er en fremoverlent bedrift som setter pris på at vi alle er forskjellige og fokuserer på hvordan vi best kan utfylle hverandre med våre styrker. Våre medarbeidere er effektive i en travel hverdag og må hele tiden holde seg oppdatert på nye produkter, løsninger, systemer og rutiner.

Arbeidssted vil være i Trondheim på vårt nye kontor ved Leangen.


Søknadsfrist: Snarest
Oppstart: Snarest/etter avtale

Har du mye å tilføre Eplehuset og kan være med på å gjøre Kundesenteret vårt bedre? Send søknad og CV til Stein Ihle Pedersen, Leder Kundesenter: stein.ihle.pedersen@eplehuset.no og merk e-posten "Strukturert medarbeider, heltid".