Service og support


Vi ordner det. 

Vi i Eplehuset er opptatt av at du skal få den hjelpen du trenger, uansett hvor du har kjøpt produktet ditt og hvor du holder til. Vi undersøker ikke bare produktet for feil og skader, men også om det er en sammenheng mellom disse. Det gjør at vi i mange tilfeller faktisk kan dekke en feil selv om produktet har en skade.

Under finner du fremgangsmåter for å benytte deg av våre tjenester, priser på reparasjon, informasjon om kurs og support, og selvfølgelig en rekke tips og triks du kan prøve selv. 

Autoriserte fagfolk.

Som hos få andre beholder du garantien og reklamasjonsretten når Eplehuset reparerer. Vi har kun autoriserte verksted med sertifiserte teknikere, slik at du skal være trygg på at reparasjonen utføres av fagfolk og at alle deler som benyttes er originale. 

Har du noen spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss på kundesenter@eplehuset.no eller chat!


Registrer service.

Les mer

Min service.

Les mer

Hvordan registrere service?

Les mer

Hva koster det?

Les mer

Våre servicesenter.

Les mer

Batteribytte på iPhone.

Les mer

Personlig support og kurs.

Les mer

Våre forsikringer.

Les mer

Ofte stilte spørsmål.

Les mer

Apple Premium Service Provider.

Les mer