Service hos Eplehuset
Apple Service Provider.
Som autorisert Apple-verksted hjelper vi deg med dine AirPods - uansett hvor de er kjøpt. I motsetning til andre har vi kun Apple-sertifiserte teknikere og verksteder, og er Apple Authorised Service Provider. Det betyr at hos oss får du reparert dine AirPods av Apple-eksperter, alltid med originale reservedeler og dine reklamasjons- og garantirettigheter i behold.
Ofte stilte spørsmål
Hvordan registrerer jeg service?
Hos oss kan du selv velge den løsningen som passer deg best. Du kan levere inn dine AirPods hos et av våre servicesenter, hos en av våre butikker eller sende dine AirPods til oss via post.
Hva gjør jeg før innlevering?
Rengjøring: Over tid kan det samle seg opp ørevoks i og rundt øreproppene. Av hygieniske årsaker kan dette medføre at reparasjon av AirPodsene ikke dekkes, og vi anbefaler derfor alltid at man tar en sjekk og rengjør dem ved behov. For guide på hvordan dette gjøres, se Hvordan rengjøre AirPods?
Vi gjør oppmerksom på at AirPods som har feil som følge av manglende rengjøring, ikke vil dekkes av garanti eller reklamasjon.
Kvittering: Om AirPodsene er over 1 år gammelt og ikke kjøpt hos Eplehuset behøver vi en kopi av kvitteringen. Er de kjøpt hos oss har vi kvitteringen.
Innlevering via butikk / servicesenter
Om du bor i nærheten av et av våre servicesenter eller butikker, da anbefaler vi at du leverer inn dine AirPods der. Her vil en av våre kunnskapsrike kundebehandlere hjelpe deg med å registrere og innlevere dem.
Du finner ditt nærmeste servicesenter og butikk her.
Innlevering via post / bud
For sending via post eller bud, fyll først ut forhåndsregistreringsskjemaet her.
Når det er fullført vil du få opp sendingsadressen som dine AirPods skal sendes til og en service-ID. Service-IDen er det viktig at du merker pakken med, sånn at vi vet hvilken sak det gjelder og raskt kan komme i gang med feilsøking av dine AirPods.
Finn serienummer: Under registreringen vil du bli bedt om å skrive inn serienummeret på produktet. Det finner du på innsiden av lokket på etuiet eller på din kvittering. Om AirPodsene er over 1 år gammelt og ikke kjøpt hos Eplehuset behøver vi en kopi av kvitteringen. Er de kjøpt hos oss har vi kvitteringen.
Hva skjer etter innlevering?
Etter å ha innlevert en service vil du få tilsendt link til din egen serviceside, hvor du kan følge med på statusen på dine AirPods. Du kan også navigere deg til siden ved å trykke her og fylle inn ordrenummer og etternavn. Når servicen er ferdig og du har fått tilbake produktet ditt, så har du fortsatt tilgang til siden.
Hvor lang tid tar det?
Servicetiden ligger normalt på 7 dager ved innlevering i et av våre servicesenter. Ved innlevering i en butikk vil dine AirPods bli sendt videre til et av våre servicesenter for feilsøking og reparasjon, og det må påberegnes noe lenger servicetid grunnet sending til og fra butikken. Du vil ved innlevering få oppgitt forventet servicetid for ditt produkt og type reparasjon.
Mistet eller skadet AirPod eller etui?
Gjelder det mistet eller skadet AirPod eller etui? Les hvordan bruke Finn iPhone til å spore opp dine AirPods eller erstatte en mistet eller skadet AirPod eller eutiet.
Vi ordner det!
Trenger du hjelp med noe annet?
Velg den kategorien eller tjenesten du trenger hjelp med - og se hva vi kan hjelpe deg med.