Våre servicesenter.

I Eplehuset er vi opptatt av at du skal få den hjelpen du trenger - uansett hvor du har kjøpt produktet ditt eller holder til. Hos oss kan du derfor selv velge den løsningen som passer deg best. Du kan levere inn ditt Apple-produkt på et av våre servicesenter - der en del reparasjoner kan gjøres på dagen, hos en av våre butikker eller sende den inn til oss via post.

Servicesenter Oslo, Storgata 1
Man-fre: 08-19
Lørdag: 10-17

Servicesenter Bergen, Strandgaten 64
Man-fre: 10-19
Lørdag: 10-16

Servicesenter Trondheim, Dronningens gate 30
Man-lør: 10-18

Ingen servicesenter i nærheten av deg?

Ingen problem! Gå inn på våre servicesider og forhåndsregistrer servicen din, og så ta med ditt Apple-produkt til en av våre butikker eller send den til oss via post. 

Spar tid.

Uansett hvor du ønsker å levere inn ditt Apple-produkt, så anbefaler vi at du forhåndsregistrerer servicen din. Da kan du spare tid og bli prioritert ved kø. Under forhåndsregistreringen kan du samtidig reservere tidspunkt i servicedisken, så slipper du å vente i kø når du ankommer servicesenteret.

Ønsker du å levere inn et Apple-produkt? Besøk våre servicesider hvor du kan booke tid og forhåndsregistrere servicen din. 

Reparasjon på dagen.

Ingen liker å være uten sin iPhone. Derfor utfører våre servicesenter flere typer reparasjoner på dagen, som skjerm- og batteribytte, så du raskt har din iPhone tilbake igjen. Og trenger du raskt større harddisk eller mer ram til din Mac så ordner vi enkelt det. På Mac kan våre servicesenter også tilby en rekke reparasjoner på 1-2 dager ettersom vi lagerfører en rekke deler.

Besøk våre servicesider og se alt vi kan hjelpe deg med.

Din Apple-ekspert.

I Eplehuset er vi opptatt av at alle skal få mest ut av Apple-produktene sine. Hos våre servicesenter er du alltid velkommen til kurs eller 1-til-1 time med en av våre kunnskapsrike medarbeidere.

Personlig support.

Personlig support er en 1-til-1 time hvor en av våre kunnskapsrike medarbeidere setter seg ned sammen med deg og går gjennom alt du måtte trenge hjelp med.

Her kan du lese mer om Personlig support og booke time. 

Kurs.

Ny på Mac eller bare ønsker å lære deg noe nytt? I våre servicesenter og butikker i Oslo, Bergen og Trondheim holder vi jevnlig kurs.

Her finner du kursene som er tilgjengelig i nær fremtid.

 

Kontakt oss.

Min Service
Den raskeste og enkleste måten å sjekke status på din service - og snakke med din tekniker. Her kan du endre dine detaljer, se servicehistorikken din og mer.

Logg inn her.

Chat
Finner du ikke svar på det du lurer på eller ønsker å komme i kontakt med oss? Vi er tilgjengelige på chatten som du finner nederst til høyre.

Mandag - fredag: Fra kl. 09:00 - 19:00
Lørdag: Fra kl 10:00 - 16:00

E-post
Du må også gjerne sende oss en e-post vedrørende en servicehenvendelse eller om du lurer på noe. Vi besvarer din henvendelse så snart vi har mulighet, normalt innen 24 timer innenfor åpningstid.

E-post: kundesenter@eplehuset.no