Eplehuset Trygghetsforsikring

 


Alle kan bli rammet av uhell og miste noe i gulvet. Med våre forsikringer får du profesjonell hjelp når ulykken er ute. Snart har du produktet ditt hjemme igjen, helt og fungerende.

Eplehuset Trygghetsforsikring

 


Alle kan bli rammet av uhell og miste noe i gulvet. Med våre forsikringer får du profesjonell hjelp når ulykken er ute. Snart har du produktet ditt hjemme igjen, helt og fungerende.

 

Eplehuset Trygghetsforsikring


Eplehuset Trygghetsforsikring dekker feil som ikke omfattes av garanti og reklamasjon, til eksempel om du støter inn i din Mac slik at den faller i gulvet og går i stykker. Eller om noen søler et glass cola over din iPad og den slutter å virke.

Skjer det et uhell vil produktet ditt enten bli reparert, eller dersom det skadede produktet ikke kan repareres, et tilsvarende nytt produkt.

Trygghetsforsikringen vår har ingen nedskriving av verdi på grunn av produktets alder, og det er ingen egenandel med unntak av iPhone.

 

Slik melder du skade


1. Hvis ditt produkt skades eller går i stykker kan du enten kontakte en av våre butikker, servicesenter eller Skadesenter. Henvend deg til Skadesenter hvis produktet er blitt stjålet under et innbrudd i ditt hjem, kontor eller fritidsbolig.

Du kan også melde skade online. Du kommer da til et skjema der du raskt og enkelt oppgir den informasjonen vi trenger: Meld skade online.

2. Ha produktets kjøpskvittering eller serienummer klart. 

Kontaktinfo Skadesenter:
Telefon: 55 16 16 39
E-post: trygghetsforsikring@eplehuset.no
Åpningstider: Hverdager kl. 09.00-19.00. Lørdager kl. 10.00-15.00

3. Du henter ditt reparerte eller erstattede produkt i din nærmeste Eplehuset servicesenter eller butikk, eller det sendes til deg i posten etter avtale.

 

Eplehuset skjermforsikring


Med Eplehusets skjermforsikring er du dekket om iPhone skulle gå i bakken. Den sikrer deg ved uhell og dekker skader forårsaket av uhell på din iPhone-skjerm, som kostnaden for å reparere eller bytte den skadede skjermen.

Forsikringen gjelder i hele verden, med rask skadebehandling via forsikringsselskapets kundesenter. Den har meget lav egenandel og ingen aldersfradag.

 

Slik melder du skade


1. Om skjermen på ditt forsikrede produkt blir skadet, leverer du telefonen til din nærmeste Eplehuset-butikk/servicesenter.

2. Du melder deretter fra om skaden til vårt Skadesenter. Husk å ha produktets kjøpskvittering med kundeordrenummer eller produktets serienummer klart.

Kontaktinfo Skadesenter: 
Telefon: 55 16 16 39
E-post: info@produktforsikring.com
Åpningstider: Hverdager: 09:00-19:00 Lørdag: 10:00-15:00

3. Du henter din reparerte iPhone i ditt nærmeste Eplehuset servicesenter eller butikk.

 

Overlatelse av forsikring

Dersom du selger eller på annen måte overlater ditt forsikrede produkt til en annen person kan også forsikringen overflyttes. Ved en overflyttelse må Skadesenteret informeres. Skriftlig dokumentasjon/brev skal sendes til Skadesenteret.

Last ned skjema

Overlatelsen sendes til:
Moderna Försäkringar
Skadecenter
Box 7830
SE-103 98 Stockholm

Ikke enig i vår avgjørelse?

Om du ikke er fornøyd med det produktet du har blitt tilbudt, fyll ut følgende skadeskjema og send inn.

Du kan også få klager og uenighet som angår forsikringen, prøvd av følgende nemnder: 

Finansklagenemnda: 
Postboks 53 Skøyen, 
0212 Oslo

Forsikringskontorets klagenemnda: 
Moderna Försikringar Produktklagenemnd 
Boks 7830, 
SE-103 98 Stockholm  

Ytterligere informasjon om forsikringen finner du i dine forsikringsvilkår.