Trygghetsforsikring.

  • Dekker feil som ikke omfattes av reklamasjonsretten. Til eksempel: 
    Du støter inn i din Mac, slik at den faller i gulvet og går i stykker.
    Noen søler et glass cola over din iPad og den slutter å virke.
  • Tilsvarende produkt dersom det skadede produktet ikke kan repareres 
  • Ingen nedskriving av verdi på grunn av produktets alder
  • Ingen egenandel, kun for iPhone

Last ned forsikringsvilkår

Priser

 

Slik melder du skade.

1. Hvis ditt produkt skades eller går i stykker kan du enten kontakte en av våre butikker, servicesenter eller Skadesenter. Henvend deg til Skadesenter hvis produktet er blitt stjålet under et innbrudd i ditt hjem, kontor eller fritidsbolig.

2. Ha produktets kjøpskvittering eller serienummer klart. 

Kontaktinfo Skadesenter:
Telefon: 55 16 16 39
E-post: trygghetsforsikring@eplehuset.no
Åpningstider: Hverdager kl. 09.00-19.00. Lørdager kl. 10.00-15.00

Du kan også melde skade online. Du kommer da til et skjema der du raskt og enkelt oppgir den informasjonen vi trenger: Meld skade online.

3. Du henter ditt reparerte eller erstattede produkt i din nærmeste Eplehuset servicesenter eller butikk, eller det sendes til deg i posten etter avtale.

 


Skjermforsikring.

Med Eplehusets skjermforsikring er du dekket om iPhone skulle gå i bakken. 

  • Sikrer deg ved uhell på din iPhone 
  • Dekker skader forårsaket av uhell på din iPhone-skjerm
  • Gjelder i hele verden
  • Rask skadebehandling via forsikringsselskapets kundesenter
  • Lav egenandel
  • Forsikringen dekker kostnaden for å reparere eller bytte den skadede skjermen
  • Ingen aldersfradrag

Last ned forsikringsvilkår

 

 

Slik gjør du ved skade.

1. Om skjermen på ditt forsikrede produkt blir skadet, leverer du telefonen til din nærmeste Eplehuset-butikk/servicesenter.

2. Du melder deretter fra om skaden til vårt Skadesenter. Husk å ha produktets kjøpskvittering med kundeordrenummer eller produktets serienummer klart.

3. Du henter din reparerte iPhone i ditt nærmeste Eplehuset servicesenter eller butikk. 

Kontaktinfo Skadesenter: 
Telefon: 55 16 16 39
E-post: info@produktforsikring.com
Åpningstider: Hverdager: 09:00-19:00 Lørdag: 10:00-15:00

 


 

Overlatelse av forsikring

Dersom du selger eller på annen måte overlater ditt forsikrede produkt til en annen person kan også forsikringen overflyttes. Ved en overflyttelse må Skadesenteret informeres. Skriftlig dokumentasjon/brev skal sendes til Skadesenteret.

Last ned skjema

Overlatelsen sendes til:
Moderna Försäkringar
Skadecenter
Box 7830
SE-103 98 Stockholm

Ikke enig i vår avgjørelse?

Om du ikke er fornøyd med det produktet du har blitt tilbudt, fyll ut følgende skadeskjema og send inn.

Du kan også få klager og uenighet som angår forsikringen, prøvd av følgende nemnder: 

Finansklagenemnda: 
Postboks 53 Skøyen, 
0212 Oslo

Forsikringskontorets klagenemnda: 
Moderna Försikringar Produktklagenemnd 
Boks 7830, 
SE-103 98 Stockholm  

Ytterligere informasjon om forsikringen finner du i dine forsikringsvilkår.