Tryggehteforsikring

Dette gjør du ved skade

1. Hvis ditt produkt skades eller går i stykker må du enten kontakte butikken eller skadesenter:

Kontakt butikken
Hvis produktet ditt har sluttet å fungere, tilsynelatende uten grunn, kan det være snakk om en funksjonsfeil. Ved funksjonsfeil ser du ingen ytre skade på produktet. Disse tilfellene dekkes som oftest av reklamasjonsretten. 

Kontakt skadesenter
Hvis produktet har sluttet å fungere på grunn av en “plutselig ytre hendelse” – for eksempel om du mistet det i gulvet – henvender du deg til Skadesenter. Henvend deg til Skadesenter også hvis produktet er blitt stjålet under et innbrudd ditt hjem, kontor eller fritidsbolig. Når du ringer, ha produktets kjøpskvittering med kundeordrenummer eller produktets serienummer klart.

Kontaktinfo Skadesenter:
Tlf 800 31 117
Åpningstider: 
hverdager kl. 09.00-19.00
lørdager kl. 10.00-15.00
E-post: trygghetsforsikring@eplehuset.no

Du kan også melde skade online. Du kommer da til et skjema der du raskt og enkelt oppgir den informasjonen vi trenger: Meld skade online.

2. Ved erstatningsberettiget skade gjøres en bedømmelse av om det går å reparere produktet eller ikke. Om det skadede produktet ikke kan repareres får du et tilsvarende produkt med likeverdige spesifikasjoner. 
 
3. Du henter ditt reparerte eller erstattede produkt i din nærmeste Eplehuset-butikk, eller det sendes til deg i posten etter avtale.