service-hos-eplehuset

Vi i Eplehuset er opptatt av at du som kunde skal få den hjelpen du trenger. Derfor finner du i hver av våre butikker egne servicemottak hvor du kan få oppfølging og veiledning, samt levere produkter til service.

 

Registrer service


Registrere servicesaker

Våre teknikere er sertifiserte av Apple, og er eksperter på alle Apple-produkter. Hos oss kan du levere inn Mac, iPod, iPad eller iPhone til service. Om produktet er dekkes av Apples globale garanti eller om du har AppleCare spiller det ingen rolle hvor produktet er kjøpt. Du trenger heller ikke kvittering.  

Produkter som trenger reparasjon leverer du inn i en av våre butikker. Har du ikke muligheten til dette sender du produktet direkte til oss. Etter innlevering kan du følge statusen på reparasjonen på Min Side. Her kan du også sende meldinger direkte til teknikerne.

Spørsmål knyttet til service og garantier?

For andre spørsmål knyttet til service og garanti på Apple-produkter, sjekk ut vår Service FAQ, eller Ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svar på ditt spørsmål ring gjerne våre kunnskapsrike kundeveiledere på telefon 73 20 24 00 (man-fre: 09:00-19:00, lør: 10:00-16:00), kontakt oss på vår Facebook-side eller send oss en e-post: [email protected].
 

 auth.serviceprovider