Kundeservice.
Eplehuset er din lokale Apple-forhandler. Med bred kompetanse skal vi sørge for at du får en best mulig kundeopplevelse gjennom hele kjøpsprosessen. Vi ønsker derfor gjerne at du tar kontakt om det er noe du lurer på eller trenger hjelp til!
Raske guider
Under Raske guider finner du svar på ofte stilte spørsmål og de mest typiske supporthenvendelsene vi får fra våre kunder.
Våre mest besøkte guider
- Slik skrur du av 'Finn iPhone' eller 'Hvor er?'
- Slik finner du serienummer på ditt Apple-produkt
- Hvis du har glemt sikkerhetskoden eller enheten er deaktivert
- Hva gjør jeg hvis AirPods ikke kobler seg til ?
Chat
Uansett hva du trenger hjelp med, den raskeste og enkleste måten å komme i kontakt med oss på er via chatten. Den finner du nederst til høyre på denne siden. Dersom Chat-boblen ikke dukker opp ber vi deg prøve en oppdatert eller annen nettleser. Her kan du spørre oss om alt fra råd til hvilken Mac du skal velge, hvilke skytjenester som er anbefalt for bedriften eller hvordan få hjelp til å reparere en knust iPhone. Med chatten har du raskt svar på det du lurer på.
Åpningstider på chat
Mandag til fredag: 09.00 - 17.00
Telefon og epost
Du er også velkommen til å ta kontakt med oss via epost eller telefon. Vi besvarer din henvendelse så snart vi har mulighet.
Kundesenter
Epost: kundesenter@eplehuset.no
Telefon: 73 20 24 00
Åpningstider på telefon
Mandag til fredag: 10.00-12.00 og 13.00 -16.00
Bedrift og utdanning
Epost: bedrift@eplehuset.no / skole@eplehuset.no
Følg oss på Facebook for å få siste nytt først! Her holder vi deg oppdatert på produkternyheter, tilbud og konkurranser. Du kan også stille oss spørsmål direkte på veggen eller i en personlig melding.
For å gjøre det enkelt for deg så har vi også samlet en oversikt over ting kundene våre ofte lurer på.
Her finner du våre ofte stilte spørsmål
Min Side
Har du handlet hos oss og ønsker å endre dine detaljer, spore ordren din eller se ordrehistorikk, så kan du raskt og enkelt gjøre dette via "Min Side".
Min Service
"Min Service" er din egen serviceportal og den beste måten å sjekke status på en service - og komme i kontakt med din tekniker. Her kan du også endre dine detaljer, se servicehistorikken din og mer.
Våre servicesider
Lurer på noe i forbindelse med reparasjon av Apple-produkter? Besøk våre servicesider og se alt vi kan hjelpe deg med.
Skulle du ikke finne svar på det du lurer på eller ønsker hjelp, bruk chatten som du finner nederst til høyre.