NB! For kunder som skal besøke Servicesenter Oslo: Vi har for tiden veldig mange kunder som besøker Servicesenter Oslo. For at alle skal få den hjelpen de trenger samtidig som vi ivaretar myndighetenes anbefalinger og retningslinjer, så har vi satt opp noen enkle råd. Les mer her >

Service og support.

I Eplehuset er vi opptatt av at du skal få den hjelpen du trenger - uansett hvor du har kjøpt produktet ditt eller holder til.

 

Service og support.

I Eplehuset er vi opptatt av at du skal få den hjelpen du trenger, uansett hvor du har kjøpt produktet ditt - eller holder til.

 

 

Velg kategori

Hva trenger du hjelp med?

Velg den kategorien eller tjenesten du trenger hjelp med, som skjermbytte på iPhone - og se hva vi kan hjelpe deg med.

 

 

 

 

Servicesenter Oslo

Alle skal få den hjelpen de trenger.

Vi har for tiden veldig mange kunder som besøker Servicesenter Oslo. Dette er vi selvfølgelig veldig takknemlig for og vi gjør alt vi kan for å hjelpe alle som besøker oss på en trygg måte i henhold til myndighetenes anbefalinger og tiltak. Men for at vi skal ivareta regelen om 1 meter avstand mellom oss og deg, og 2 meter avstand mellom alle besøkende, så kan vi ikke slippe inn like mange kunder som vanlig eller ha like mange medarbeidere på jobb til enhver tid. Skal du besøke Servicesenter Oslo har vi derfor noen råd:

Registrering av service


  • For å redusere besøk- og ventetid, forhåndsregistrer servicesaken din på nett før du kommer innom oss. Det kan du gjøre her >

  • Dette gjelder ikke dersom du skal booke time for skjermbytte eller batteribytte for iPhone. Her bruker du bookingskjemaet som du finner inne på hver av sidene.

  • Under forhåndsregisteringen kan du velge å få hentet og/eller tilbakelevert produktet ditt på din hjemmeadresse. Pris kr. 150,- hver vei. Gjelder kun i Oslo.

Support og anbefalt besøkstid


  • Opplever du utfordringer med til eksempel programvare, slik som iCloud, eller trenger hjelp til å gjenopprette eller reinstallere et Apple-produkt, gjerne book en digital Supporttime. Da får du hjelp av en Apple-ekspert med solid erfaring, som løser aktuelle problemer raskt og effektivt, via telefon eller video. Pris kr. 400,- / inntil 20 min. Book digital hjelp >

  • Besøk oss gjerne så tidlig som mulig på dagen. Når vi åpner dørene klokken 10:00 er besøkstallet på det laveste, og så tar det seg opp utover dagen. 

  • Rekker du ikke innom oss før like før stengetid, så oppfordrer vi deg til å heller besøke oss neste dag. En time før stenging er det alltid lang ventetid da de fleste besøker oss fra klokken 16:00 og utover.