Siste servicenytt!

For Strømmen, Hegdehaugsveien og Servicesenter Oslo: I tråd med Regjeringens tiltak holder enkelte av våre avdelinger stengt. Du kan fortsatt benytte deg av tjenestene fra verkstedene våre, men servicen må forhåndsregistreres via nettsiden vår. Du kan få ditt ferdige produkt levert hjem på døren, hente utenfor butikken (gjelder kun butikk og ikke servicesenter) eller vente til vi åpner kundemottaket for besøk igjen. Les mer >


For øvrige servicesenter: Vi har for tiden veldig mange kunder som besøker oss. For at alle skal få den hjelpen de trenger samtidig som vi ivaretar myndighetenes anbefalinger og retningslinjer, så har vi satt opp noen enkle råd. Les mer her >

Siste servicenytt!

For Strømmen, Hegdehaugsveien og Servicesenter Oslo: I tråd med Regjeringens tiltak holder enkelte av våre avdelinger stengt. Du kan fortsatt benytte deg av tjenestene fra verkstedene våre, men servicen må forhåndsregistreres via nettsiden vår. Du kan få ditt ferdige produkt levert hjem på døren, hente utenfor butikken (gjelder kun butikk og ikke servicesenter) eller vente til vi åpner kundemottaket for besøk igjen. Les mer >


For øvrige servicesenter: Vi har for tiden veldig mange kunder som besøker oss. For at alle skal få den hjelpen de trenger samtidig som vi ivaretar myndighetenes anbefalinger og retningslinjer, så har vi satt opp noen enkle råd. Les mer her >

Service og support.

I Eplehuset er vi opptatt av at du skal få den hjelpen du trenger - uansett hvor du har kjøpt produktet ditt eller holder til.

 

Service og support.

I Eplehuset er vi opptatt av at du skal få den hjelpen du trenger, uansett hvor du har kjøpt produktet ditt - eller holder til.

 

 

Velg kategori

Hva trenger du hjelp med?

Velg den kategorien eller tjenesten du trenger hjelp med, som skjermbytte på iPhone - og se hva vi kan hjelpe deg med.

 

 

 

For Strømmen, Hegdehaugsveien og Servicesenter Oslo

Fysisk er vi stengt, men digitalt holder vi åpent.

Registrering og innlevering av service


  • For å benytte deg av de verkstedene som holder stengt for kundebesøk, registrer din service på nett og innlever produktet ditt til oss via post. Dette gjør du enkelt via vårt forhåndsregistreringskjema som du finner her >

  • Når forhåndsregistreringen er fullført vil du få opp sendingsadressen som ditt produkt skal sendes til og en service-ID. Service-IDen er det viktig at du merker pakken med, sånn at vi raskt kan komme i gang med feilsøking av ditt produkt.

  • Du vil også få tilsendt sms og e-post med bekreftelse på innlevering, samt link til din egen serviceside, hvor du kan følge med på status.

Utlevering av service


  • Servicesenter Oslo: Straks produktet ditt er ferdig reparert kan vi levere det på døren til deg for kr 149 eller du kan avvente til produktet ditt kan hentes som normalt når vi igjen kan holde kundemottaket åpent.

  • For Strømmen og Hegdehaugsveien: Straks produktet ditt er ferdig reparert kan vi levere det på døren til deg for kr 149 eller du kan hente det utenfor butikken.

  • Ønsker du at vi skal sende det på døren eller avtale opphenting utenfor hos oss (gjelder kun butikkene), vennligst gi oss tilbakemelding om dette ved å svare på sms'en eller e-posten du mottok fra oss da du leverte inn produktet. 

  • Om du ønsker å avvente, vil produktet ditt kunne hentes som normalt når vi igjen kan holde kundemottaket åpent.

 

 

 

For øvrige servicesenter

Alle skal få den hjelpen de trenger.

Vi har for tiden veldig mange kunder som besøker våre servicesenter. Dette er vi selvfølgelig veldig takknemlig for og vi gjør alt vi kan for å hjelpe alle som besøker oss på en trygg måte i henhold til myndighetenes anbefalinger og tiltak. Men for at vi skal ivareta regelen om 1 meter avstand mellom oss og deg, og 2 meter avstand mellom alle besøkende, så kan vi ikke slippe inn like mange kunder som vanlig eller ha like mange medarbeidere på jobb til enhver tid. Skal du besøke ett av våre servicesenter har vi derfor noen råd:

Registrering av service


Support og anbefalt besøkstid


  • Opplever du utfordringer med til eksempel programvare, slik som iCloud, eller trenger hjelp til å gjenopprette eller reinstallere et Apple-produkt, gjerne book en digital Supporttime. Da får du hjelp av en Apple-ekspert med solid erfaring, som løser aktuelle problemer raskt og effektivt, via telefon eller video. Pris kr. 400,- / inntil 20 min. Book digital hjelp >

  • Besøk oss gjerne så tidlig som mulig på dagen. Når vi åpner dørene klokken 10:00 er besøkstallet på det laveste, og så tar det seg opp utover dagen. 

  • Rekker du ikke innom oss før like før stengetid, så oppfordrer vi deg til å heller besøke oss neste dag. En time før stenging er det alltid lang ventetid da de fleste besøker oss fra klokken 16:00 og utover.