Vi hjelper deg


Service

Vi i Eplehuset er opptatt av at du som kunde skal få den hjelpen du trenger. Derfor finner du i hver av våre butikker egne servicemottak hvor du kan få oppfølging og veiledning, samt levere produkter til service. I Oslo har vi til og med opprettet et eget Servicesenter, der du kan stikke innom for å få hjelp med produktene dine.

Registrere servicesaker

Våre teknikere er sertifiserte av Apple, og er eksperter på alle Apple- og Beats-produkter. Hos oss kan du levere inn Mac, iPhone, iPad, iPod og alle andre Apple- og Beats-produkter til service. Det spiller ingen rolle hvor produktet er kjøpt, vi hjelper deg uansett. Husk kvittering dersom du skal reklamere på produktet og det er utenfor garanti. Er produktet kjøpt hos oss så har vi kvitteringen i våre systemer.

Produkter som trenger reparasjon leverer du inn i en av våre butikker eller servicesenter. Har du ikke muligheten til det, sender du produktet direkte til oss. Etter innlevering kan du følge statusen på reparasjonen på Min Side. Her kan du også ta kontakt med tekniker direkte.

Priser

Reparasjon av iPhone Reparasjon av Apple Watch Reparasjon av iPad

  

Registrer service Servicehistorikk Serviceinnlogging

 

Spørsmål knyttet til service og garantier?

For andre spørsmål knyttet til service og garanti på Apple-produkter, se ofte stilte spørsmål. Fikk du ikke svar på det du lurte på? Ring gjerne en av våre kunnskapsrike kundeveiledere på telefon 73 20 24 00 (man-fre: 09:00-19:00, lør: 10:00-16:00), kontakt oss på vår Facebook-side eller send oss en e-post: kundesenter@eplehuset.no.