< Tilbake til service og support

Servicesenter Oslo


Sist oppdatert: 04. mai


Innlevering

For at det ikke skal bli lange køer og for å spare deg for tid, følg guiden under. For skjerm- eller batteribytte på iPhone, trykk her.

  • Forhåndsregistrer din servicesak her. Dette sparer deg for mye tid i servicemottaket.
  • Book tidspunkt for innlevering av ditt produkt her.
  • Møt opp til avtalt tid.
    • Underveis i forhåndsregistreringen kan du velge om produktet ønskes tilbakelevert til ditt postkontor (kr. 250).
    • Husk at du må deaktivere funksjonen "Hvor er? (tidligere kalt Finn min) før innlevering. Fremangsmåte finner du her.

Utlevering av ferdig service

Når servicesaken din er ferdig sender vi deg en bekreftelse på sms og epost. Du har tre alternativer for opphenting:

1. Book tidspunkt for opphenting hos Servicesenter Oslo her.

2. Svar på meldingen dersom du ønsker å få produktet tilbakelevert til ditt postkontor for kr. 250,-.

  • Om du spesifiserte at du ønsket produktet tilbakelevert til postkontor da du registrerte saken behøver du ikke foreta deg noe. Produktet vil automatisk sendes til deg neste virkedag.

3. Drop-in oppmøte. Ventetid kan forekomme og vi anbefaler derfor heller å booke tidspunkt her.

Timebooking av batteri- eller skjermbytte på iPhone

  • Forhåndsregistrer din servicesak her. Dette sparer deg for mye tid i servicemottaket.
  • Book tidspunkt for innlevering av ditt produkt her.
  • Møt opp til avtalt tid.
    • Husk at du må deaktivere funksjonen "Hvor er? (tidligere kalt Finn min) før innlevering. Fremangsmåte finner du her.