AppleCare+ for TV

  • 3 års dekning med Apple-sertifisert service og support

  • Prioritert tilgang til teknisk support¹

  • Dekning for ubegrenset antall skader som følge av uhell²

  • Maskinvaredekning

    • Apple TV-enheten, Siri Remote og strømkabelen som følger med³
    • Et ubegrenset antall skader som følge av uhell.² For hvert tilfelle påløper en egenandel på kr 130
  • Support for programvare

    • Oppsett for Apple TV og tilkobling til Wi-Fi og iCloud
    • Strømming av originale pro­gram­mer og filmer fra Apple TV+
    • Bruk av AirPlay til å spille av innhold fra iPhone, iPad, iPod touch eller Mac på en HDTV
  • Global reparasjonsdekning

    Få tilgang til sertifisert Apple TV-service lokalt når du er ute og reiser.⁴

  • Ekspressutskiftning

    Apple kan sende en erstatningsenhet, slik at du ikke trenger å vente på reparasjonen.⁵

Ro i sinnet med AppleCare+

  • Vi er en Apple-autorisert tjenesteleverandør. Teknikerne våre er Apple-trent, så du kan stole på oss med alle Apple-enhetene dine. Vi bruker ekte Apple-deler for å levere Apple-sertifiserte reparasjoner.

Sammenleggbart innhold

  1. Lokale samtaleutgifter kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret.
  2. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøps­datoen for AppleCare+. Med skade som følge av uhell menes fysisk skade som følge av uventede og utilsiktede hendelser.
  3. Servicedekningen gjelder kun for Apple TV, Siri Remote og strømforsyningen som følger med. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan inneholde nye eller brukte Apple-deler som har blitt testet og har bestått Apples funksjonalitets­krav. Se utfyllende informasjon i vilkårene på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/.
  4. Ved internasjonal service på Apple TV kan Apple tilby en tilsvarende Apple TV-modell eller reparere den med deler som oppfyller lokale krav. Servicealternativer og avgifter kan variere.
  5. Hvilke alternativer som er tilgjengelige, avhenger av hvilket land eller område tjenesten etterspørres i, og hvor den Apple-autoriserte service­leverandøren befinner seg. Servicedekningen kan være underlagt enkelte restriksjoner.

AppleCare+-avtalen er separat fra og gjelder i tillegg til Apples begrensede garanti og juridiske rettigheter du har som forbruker i landet der du bor. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe Apple TV. AppleCare+ forutsetter at du godtar vilkårene for avtalen. Se produktinformasjon og vilkår for forsikrings­produktet og Apples salgsvilkår på apple.com/no/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/.

AppleCare+-produkter tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har sitt hovedkontor i Cork og sin registrerte kontoradresse i Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill, Cork, Irland. ADI er registrert i Foretaksregisteret under registreringsnummer 470672 og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler, med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge i henhold til avtalen om fri utveksling av tjenesteytelser. For mer informasjon, besøk http://registers.centralbank.ie. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap registrert i R.C.S. Luxembourg med registreringsnummer B 218806. Hovedkontoret til AIG Europe S.A. har adresse 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu/. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://caa.lu/.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.