- Kundeservicen er utmerket.

- Kundeservicen er utmerket

EGGS Design har et så godt forretningsforhold til Eplehuset, at det har blitt personlig.

- Kundeservicen er utmerket

EGGS Design har et så godt forretningsforhold til Eplehuset, at det har blitt personlig.

EGGS Design har et så godt forretningsforhold til Eplehuset, at det har blitt personlig.

 

OM BEDRIFTEN: EGGS Design er et uavhengig designkonsulentselskap. De skaper applikasjoner, produkter og tjenester, og har spesialisert seg på tjenestedesign, produktdesign, digital design, merkevarebygging og teknologi.

Besøk EGGS Design sine sider >

Fotograf: Kristoffer Kormilitzin, Eastwood

 

– Hovedgrunnen til at vi har valgt Eplehuset er servicen vi får, som er helt uvurderlig. Hvis noe er galt, fikser de det umiddelbart. De holder oss alltid oppdaterte, og kommer ofte innom kontoret for å informere om nye produkter og løsninger, forklarer Emre Balik, IT-manager i EGGS Design.

EGGS Design er et uavhengig designkonsulentselskap, og har over 120 ansatte fordelt i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger og København.
 

MØTTE OPP PÅ KONTORET
Samarbeidet deres med Eplehuset startet i 2012, og EGGS Design ser ikke noe behov for å bytte leverandør. Tvert imot er forholdet så godt at det har blitt personlig også.

– Forretningsforhold skal være profesjonelle, men det inkluderer alltid følelser når man gjør forretninger. Tidligere hadde vi en annen laptop-leverandør, men det var mye problemer med datamaskinene, og det var vanskelig å finne ut hvordan vi skulle få hjelp. Da følte vi at vi ikke ble tatt vare på. Det er både tid- og energikrevende, og skaper mye frustrasjon. Hos Eplehuset er det helt motsatt, der blir vi veldig godt ivaretatt, forteller Balik.

 

SAMARBEIDET MED EPLEHUSET: EGGS Design har vært kunde hos Eplehuset siden 2012, og har kommet fram til en hovedpakke de tilbyr alle sine ansatte, med blant annet Mac og iPhone. Kundeservice og sømløs kommunikasjon er avgjørende for EGGS Design, og de tviler på om andre leverandører kan gi den samme servicen.

Fotograf: Kristoffer Kormilitzin, Eastwood

 

Han begynte som IT-manager i EGGS Design i 2017, og allerede i løpet av den første måneden i selskapet, møtte han (tidligere) kundeansvarlig David Jensenius Hagen i Eplehuset.

– Da jeg begynte i jobben, ble jeg introdusert for David av vår tidligere IT-manager. David og jeg mailet litt fram og tilbake, og innen den første måneden kom han innom kontoret. Han hadde lyst til å møte meg ansikt til ansikt, og det var veldig fint.

 

"Etter mange år med utprøving, har vi kommet fram til en slags hovedpakke som alle nyansatte får tilbud om."

- Emre Balik

 

"Etter mange år med utprøving, har vi kommet fram til en slags hovedpakke som alle nyansatte får tilbud om."

- Emre Balik

SENDER BARE STANDARDBESTILLING
EGGS Design er opptatt av at de ansatte skal få velge produkter etter behov, men som regel gjelder det bare mindre ting, som et foretrukket tastatur eller mus.

– Etter mange år med utprøving, har vi kommet fram til en slags hovedpakke som alle nyansatte får tilbud om. Hvis de har noen spesifikke ønsker, tilpasser vi selvfølgelig det. Men stort sett har vi en standardbestilling vi sender til Eplehuset, med Macer med litt høyere hastighet enn standard.

 

LEVERANSER FRA EPLEHUSET: Eplehuset leverer maskinvare som Mac, iPhone og skjermer, og tjenestene Cisco Umbrella, Cisco Meraki, Dropbox, Microsoft 365 og Adobe ved kundeansvarlig Petter Løken Reium >

Fotograf: Kristoffer Kormilitzin, Eastwood

 

Det samme gjelder telefoner, der kan alle velge hvilken telefon de ønsker. Rundt 90 prosent av de ansatte velger iPhone.

– Da får de den siste modellen som har kommet. Er det en ny modell på vei innen kort tid, velger noen å vente på den, utdyper Balik.

Han er ikke i tvil om hva som er aller best i samarbeidet med Eplehuset.

– Kundeservicen er utmerket, og de ansatte der er helt fantastiske.

 

 

HVORFOR EPLEHUSET?

1. Kommunikasjon
– Det viktigste for oss er rask og enkel kommunikasjon, uansett hva det gjelder. Det er veldig lett å kommunisere med Eplehuset. Er det noe, så ringer jeg dem bare.


2. Ærlighet
– Dersom noe ikke blir helt som planlagt, eller Eplehuset ikke klarer å løse et problem, er de ærlige om dette også. De fikser alltid opp.


3. Kundeservice
– Det handler om å bli ivaretatt og føle at noen bryr seg om deg. Jeg tviler på at vi kan få lignende service som hos Eplehuset et annet sted.

 

 

 

La vårt bedriftsteam bli
en del av ditt team.

Vi er her for å hjelpe deg. La en av våre konsulenter eller rådgivere ta kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Jeg ønsker å bli kontaktet

 

 

La vårt bedriftsteam bli
en del av ditt team.

Vi er her for å hjelpe deg. La en av våre konsulenter eller rådgivere ta kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Jeg ønsker å bli kontaktet

 

La vårt bedriftsteam bli
en del av ditt team.

Vi er her for å hjelpe deg. La en av våre konsulenter eller rådgivere ta kontakt med deg for en uforpliktende prat.

Jeg ønsker å bli kontaktet