Service og support fra de
som kjenner dine hodetelefoner best.

Service og support fra de som kjenner dine hodetelefoner best.

Siden Apple lager maskinvaren, operativ­systemene og mange apper, så vet ekspertene til Apple hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe til å løse de fleste problemene i løpet av én samtale.

Siden Apple lager maskinvaren, operativ­systemene og mange apper, så vet ekspertene til Apple hvordan alt fungerer sammen, og kan hjelpe til å løse de fleste problemene i løpet av én samtale.

 

Se frem til to problemfrie år når du velger
AppleCare+ for hodetelefoner.

 

 

Se frem til to problemfrie år når du velger AppleCare+ for hodetelefoner.

 

AppleCare+ er et forsikringsprodukt som gir deg teknisk support fra eksperter1 og dekning for maskinvare2 i opptil to år for AirPods, Beats ørepropper og Beats øreklokker, inkludert opptil to tilfeller av skade i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 2903. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.

AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en forbrukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjons­kjeden for varer som ikke samsvarer med salgs­avtalen innen to år fra levering, eller opptil fem år fra levering for varer som er ment å vare betydelig lenger enn to år, i henhold til forbrukerkjøpsloven av 2002. Klikk her for mer informasjon.

 

AppleCare+ er et forsikringsprodukt som gir deg teknisk support fra eksperter1 og dekning for maskinvare2 i opptil to år for AirPods, Beats ørepropper og Beats øreklokker, inkludert opptil to tilfeller av skade i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 2903. Dekningen gjelder fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.

AppleCare+-avtalen gjelder i tillegg til en forbrukers rett til gratis reparasjon, erstatning, prisreduksjon eller refusjon fra selgeren eller en tidligere selger i distribusjons­kjeden for varer som ikke samsvarer med salgs­avtalen innen to år fra levering, eller opptil fem år fra levering for varer som er ment å vare betydelig lenger enn to år, i henhold til forbrukerkjøpsloven av 2002. Klikk her for mer informasjon.

 

2 års dekning med Apple-sertifisert service og support
 

Prioritert tilgang til teknisk support via chat og telefon

Få dekt opptil 2 tilfeller av skade som følge av uhell3

Dekning for batteriservice1


2 års dekning med Apple-sertifisert service og support
 

Prioritert tilgang til teknisk support via chat og telefon2

Få dekt opptil 2 tilfeller av skade som følge av uhell1

Dekning for batteriservice1


 

 

Ett sted for all support

Ett sted for all support

Kort ned tiden uten hodetelefonene dine med Ekspress­utskiftning

Med AppleCare+ får du ett sted å henvende deg for å få service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses med én telefon.

  • Prioritert tilgang til Apple-eksperter på chat eller telefon
  • Lokal Apple-maskinvareservice i hele Europa
  • Ekspresslevering av erstatningsenhet: Apple sender deg en erstatningsenhet så du slipper å vente på en reparasjon

 

 


 

 

Maskinvare-
dekning

Maskinvaredekning

Få dekning av opptil 2 tilfeller av skade i løpet av 12 måneder

Få batteriservice hvis kapasiteten faller under 80% av originalkapasiteten

Med AppleCare+ får du reparasjons- eller erstatningsservice for AirPods, Beats ørepropper og Beats øreklokker, inkludert dekning av opptil to tilfeller av skader i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 290. Du får også dekning for batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten.

Dekningen inkluderer:

  • Dine AirPods, Beats ørepropper og Beats øreklokker
  • Batteri3
  • Medfølgende USB-ladekabel

 

 


 

 

Programvare-support

Programvaresupport

Få direkte tilgang til Apple-eksperter på chat og telefon

Enten du er hjemme, på kontoret eller på farten kan du få direkte tilgang til Apple-eksperter, slik at du kan få svar på alt du lurer på, inkludert:

  • Bruk av Siri
  • Bluetooth-tilkobling

 


 

Slik kjøper du

  • Kjøp AppleCare+ sammen med dine nye hodetelefoner i en av våre butikker
  • Du kan også kjøpe det innen 60 dager fra du kjøpte dine hodetelefoner gjennom Apple
    • På apple.no
    • Ved å ringe Apple på 240 55 133 (krever kvittering for kjøpet)

 

Slik kjøper du

  • Kjøp AppleCare+ sammen med dine nye hodetelefoner i en av våre butikker
  • Du kan også kjøpe det innen 60 dager fra du kjøpte dine hodetelefoner gjennom Apple
    • På apple.no
    • Ved å ringe Apple på 240 55 133 (krever kvittering for kjøpet)

 

AppleCare+ er tilgjengelig for:

AirPods
AirPods Pro
Beats EP
Beats Pro
Beats Solo Pro

Beats Solo3 Wireless
Beats Studio Wireless
BeatsX
Powerbeats
Powerbeats Pro

Powerbeats3 Wireless

 

Se vilkårene for AppleCare+ for fullstendig informasjon om produktet.

 


 

 

Ytterligere support

Enten fristen for å kjøpe AppleCare+ er forbi eller du ikke ønsker å kjøpe den, Eplehuset kan hjelpe deg med support, reparasjoner og mer.

Besøk våre servicesider for reparasjon

Få hjelp med support, kjøpshjelp og opplæring

 

Få support for alle Apple-enhetene dine i én app.

Last ned Apple Support-appen

 

 

 

 

1. Lokale tellerskritt kan påløpe. Telefonnumre og åpningstider kan variere og bli endret

2. Maskinvaredekningen gjennom AppleCare+ løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+. Det betyr at hvis du kjøper AppleCare+ opptil 60 dager etter at du kjøpte AirPods, Beats ørepropper eller Beats øreklokker, får du maskinvaredekning gjennom AppleCare+ fra den datoen. Tilgang til teknisk support starter etter at de 90 dagene med inkludert teknisk support fra Apple har utløpt. Perioden med inkludert teknisk support løper fra den opprinnelige kjøpsdatoen for AirPods, Beats ørepropper eller Beats øreklokker. Begge dekningene avsluttes 24 måneder etter den opprinnelige kjøpsdatoen for AppleCare+.

3. Dekningen gjelder kun for AirPods, Beats ørepropper eller Beats øreklokker og originaltilbehør som følger med, og dekker (i) batterier med mindre enn 80 prosent kapasitet i forhold til originalspesifikasjonen og (ii) opptil to tilfeller av skader i løpet av 12 måneder. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 290. Hvis tilfeller av skader ikke brukes, utløper de, og du får to ytterligere tilfeller av skader som kan brukes i løpet av de neste 12 månedene av dekningen. Erstatningsutstyr som Apple tilbyr som en del av reparasjons- eller erstatningsservicen, kan være nytt eller like godt som nytt, både når det gjelder ytelse og pålitelighet. Du finner detaljert informasjon i vilkårene på https://www.apple.com/legal/sales-support/applecare/applecareplus/no/.

4. Teknisk support gir tilgang til teknisk rådgivning som vanligvis er en betalt tjeneste.

Fordelene ved AppleCare+ kommer i tillegg til juridiske rettigheter du har som forbruker. Klikk her for mer informasjon. Kjøp av AppleCare+ kreves ikke for å kjøpe AirPods, Beats ørepropper eller Beats øreklokker.

AppleCare+ tilbys av Apple Distribution International Limited («ADI»), som har hovedkontor i Cork og registrert adresse Hollyhill Industrial Estate, Hollyhill Cork, Irland. ADI er registrert hos Companies Registration Office Ireland med registernummer 470672, og er regulert av Central Bank of Ireland som forsikringsformidler med tillatelse til å tilby sine tjenester i Norge under loven om fri utveksling av tjenester. Se http://registers.centralbank.ie for mer informasjon. ADI har rett til å motta forsikringspremier på vegne av AIG Europe S.A.

AIG Europe S.A. er et forsikringsselskap som er registrert i R.C.S. Luxembourg med registernummer B 218806. AIG Europe S.A.s hovedkontor ligger på 35 D Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg, http://www.aig.lu. AIG Europe S.A. er godkjent av Luxembourg Ministère des Finances og er underlagt tilsyn av Commissariat aux Assurances 7, boulevard Joseph II, L-1840 Luxembourg, GD de Luxembourg, Tlf.: (+352) 22 69 11 - 1, caa@caa.lu, http://www.caa.lu.

AIG Europe S.A.s norske filial har forretningsadresse Rosenkrantz' gate 22, 6. etasje, Postboks 1588 Vika, 0118 Oslo, med organisasjonsnummer 920 957 854, og har konsesjon fra Finanstilsynet til å drive forsikringsvirksomhet i Norge. Kontaktopplysninger for Finanstilsynet er Revierstredet 3, Postboks 1187 Sentrum, 0107 Oslo, telefon: 22 93 98 00, www.finanstilsynet.no.