Ett sted for all support
Kort ned tiden uten hodetelefonene dine med Ekspressutskiftning
Med AppleCare+ får du ett sted å henvende deg for å få service og support fra Apple-eksperter. De fleste problemer kan løses med én telefon.
- Prioritert tilgang til Apple-eksperter på chat eller telefon
- Lokal Apple-maskinvareservice i hele Europa
- Ekspresslevering av erstatningsenhet: Apple sender deg en erstatningsenhet så du slipper å vente på en reparasjon
Maskinvare-
dekning
Få dekning av skade som følge av uhell hver 12-månedersperiode
Få batteriservice hvis kapasiteten faller under 80% av originalkapasiteten
Med AppleCare+ får du reparasjons- eller erstatningsdekning for AirPods, Beats-ørepropper og Beats-øreklokker, som inkluderer dekning av skade som følge av uhell hver 12-månedersperiode. For hvert tilfelle tilkommer en egenandel på kr 290. Du får også dekning for batterier med mindre enn 80 prosent av originalkapasiteten.
Dekningen inkluderer:
- Dine AirPods, Beats-ørepropper og Beats-øreklokker
- Batteri3
- Medfølgende USB-ladekabel
Slik kjøper du
- Kjøp AppleCare+ sammen med dine nye hodetelefoner i en av våre butikker eller på nett. På nett dukker valget opp etter at du har valgt ønsket hodetelefon fra Apple eller Beats.
- Du kan også kjøpe det innen 60 dager fra du kjøpte dine hodetelefoner gjennom Apple
- På apple.no
- Ved å ringe Apple på 240 55 133 (krever kvittering for kjøpet)
AppleCare+ er tilgjengelig for:
AirPods
AirPods Pro
AirPods Max
Beats EP
Beats Pro
Beats Solo
Beats Studio
BeatsX
Powerbeats
Powerbeats Pro
Ytterligere support
Hvordan kontakte AppleCare?
AppleCare-support når du enklest via telefonnummeret 240 55 133. For support i andre land, se oversikten her.
Få hjelp av Eplehuset
Om fristen for å kjøpe AppleCare+ er forbi eller du ikke ønsker å kjøpe den, Eplehuset hjelper deg med support og reparasjoner.