AppleCare Professional Support

Help Desk Support


Apple sin tekniske support er din tekniske support.

Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i hele organisasjonen, sørger AppleCare Help Desk Support for at din brukerstøtte har tilgang til den nødvendige ekspertisen.

 

Apple sin tekniske support er din tekniske support.

Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i hele organisasjonen, sørger AppleCare Help Desk Support for at din brukerstøtte har tilgang til den nødvendige ekspertisen.

 

Apple sin tekniske support er din tekniske support.

Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i hele organisasjonen, sørger AppleCare Help Desk Support for at din brukerstøtte har tilgang til den nødvendige ekspertisen.

 


AppleCare Help Desk Support

Med denne avtalen får du tilgang til Apples mest erfarne teknikere via telefon, 12 timer hver dag, syv dager i uken,1 slik at ressursene kan administreres på en mer effektiv måte, svartidene forbedres og opplæringskostnadene reduseres. Avtalen gir ett års dekning for to tekniske kontakter som pekes ut av organisasjonen din.

 


AppleCare Help Desk Support

Med denne avtalen får du tilgang til Apples mest erfarne teknikere via telefon, 12 timer hver dag, syv dager i uken,1 slik at ressursene kan administreres på en mer effektiv måte, svartidene forbedres og opplæringskostnadene reduseres. Avtalen gir ett års dekning for to tekniske kontakter som pekes ut av organisasjonen din.

 

 

 

Ett år med support for et ubegrenset antall hendelser

Ett år med support for et ubegrenset antall hendelser
 

Prioritert telefontilgang til Apples mest erfarne teknikere
 

Prioritert telefontilgang til Apples mest erfarne teknikere
 


 

Dette dekkes

 

AppleCare Help Desk Support gir ubegrenset teknisk support for diagnosti­sering og feilsøking av maskin- og programvare og problem­isolering for Apple-baserte løsninger. Du kan også få hjelp med Apple Business Manager eller Apple School Manager når du ringer. Når det gjelder budsjettet, vil ikke flere Apple-enheter eller Macer øke kostnaden for AppleCare Desk Support-kontrakten din. Dekkede produkter inkluderer2:

Maskinvare: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch og Apple TV

Programvare: iOS, iPadOS, macOS, tvOS, watchOS, Apple Configurator, Apple Remote Desktop, Klasserom, Compressor, Final Cut Pro, GarageBand, iMovide, Keynote, Logic Pro, MainStage, Musikkopptak, Motion, Numbers og Pages
 

 

 

Dette dekkes

AppleCare Help Desk Support gir ubegrenset teknisk support for diagnosti­sering og feilsøking av maskin- og programvare og problem­isolering for Apple-baserte løsninger. Du kan også få hjelp med Apple Business Manager eller Apple School Manager når du ringer. Når det gjelder budsjettet, vil ikke flere Apple-enheter eller Macer øke kostnaden for AppleCare Desk Support-kontrakten din. Dekkede produkter inkluderer2:

Maskinvare: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch og Apple TV

Programvare: iOS, iPadOS, macOS, tvOS, watchOS, Apple Configurator, Apple Remote Desktop, Klasserom, Compressor, Final Cut Pro, GarageBand, iMovide, Keynote, Logic Pro, MainStage, Musikkopptak, Motion, Numbers og Pages


 


Skaff deg AppleCare Help Desk Suppport nå

AppleCare Help Desk Support inkluderer ett års support for helpdesken for et ubegrenset antall hendelser.

 


 

 

1. Telefonnumre og åpningstider kan variere og de kan bli endret. Lokale takster kan gjelde. Tilgang til nettbaserte ressurser krever at du bruker en kompatibel internettleverandør. Kostnader kan påløpe.

2. Maskinvarereparasjoner som ikke dekkes av garantien, krever en utvidet servicekontrakt, som AppleCare+ eller AppleCare for Enterprise. Informasjon om supportdekning og Apple-tekno­logier som kvalifiserer, beskrives i serviceavtalen for AppleCare Help Desk Support.