Apple sin tekniske support er din tekniske support.
Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i hele organisasjonen, sørger AppleCare Help Desk Support for at din brukerstøtte har tilgang til den nødvendige ekspertisen.
Apple sin tekniske support er din tekniske support.
Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i hele organisasjonen, sørger AppleCare Help Desk Support for at din brukerstøtte har tilgang til den nødvendige ekspertisen.
Apple sin tekniske support er din tekniske support.
Uansett om du skal distribuere iPhone i bedriften eller er ansvarlig for Mac-support i hele organisasjonen, sørger AppleCare Help Desk Support for at din brukerstøtte har tilgang til den nødvendige ekspertisen.
AppleCare Help Desk Support
Med denne avtalen får du tilgang til Apples mest erfarne teknikere via telefon, 12 timer hver dag, syv dager i uken,1 slik at ressursene kan administreres på en mer effektiv måte, svartidene forbedres og opplæringskostnadene reduseres. Avtalen gir ett års dekning for to tekniske kontakter som pekes ut av organisasjonen din.
AppleCare Help Desk Support
Med denne avtalen får du tilgang til Apples mest erfarne teknikere via telefon, 12 timer hver dag, syv dager i uken,1 slik at ressursene kan administreres på en mer effektiv måte, svartidene forbedres og opplæringskostnadene reduseres. Avtalen gir ett års dekning for to tekniske kontakter som pekes ut av organisasjonen din.
Ett år med support for et ubegrenset antall hendelser
Ett år med support for et ubegrenset antall hendelser
Prioritert telefontilgang til Apples mest erfarne teknikere
Prioritert telefontilgang til Apples mest erfarne teknikere
Dette dekkes
AppleCare Help Desk Support gir ubegrenset teknisk support for diagnostisering og feilsøking av maskin- og programvare og problemisolering for Apple-baserte løsninger. Du kan også få hjelp med Apple Business Manager eller Apple School Manager når du ringer. Når det gjelder budsjettet, vil ikke flere Apple-enheter eller Macer øke kostnaden for AppleCare Desk Support-kontrakten din. Dekkede produkter inkluderer2:
Maskinvare: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch og Apple TV
Programvare: iOS, iPadOS, macOS, tvOS, watchOS, Apple Configurator, Apple Remote Desktop, Klasserom, Compressor, Final Cut Pro, GarageBand, iMovide, Keynote, Logic Pro, MainStage, Musikkopptak, Motion, Numbers og Pages
Dette dekkes
AppleCare Help Desk Support gir ubegrenset teknisk support for diagnostisering og feilsøking av maskin- og programvare og problemisolering for Apple-baserte løsninger. Du kan også få hjelp med Apple Business Manager eller Apple School Manager når du ringer. Når det gjelder budsjettet, vil ikke flere Apple-enheter eller Macer øke kostnaden for AppleCare Desk Support-kontrakten din. Dekkede produkter inkluderer2:
Maskinvare: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch og Apple TV
Programvare: iOS, iPadOS, macOS, tvOS, watchOS, Apple Configurator, Apple Remote Desktop, Klasserom, Compressor, Final Cut Pro, GarageBand, iMovide, Keynote, Logic Pro, MainStage, Musikkopptak, Motion, Numbers og Pages
Skaff deg AppleCare Help Desk Suppport nå
AppleCare Help Desk Support inkluderer ett års support for helpdesken for et ubegrenset antall hendelser.
1. Telefonnumre og åpningstider kan variere og de kan bli endret. Lokale takster kan gjelde. Tilgang til nettbaserte ressurser krever at du bruker en kompatibel internettleverandør. Kostnader kan påløpe.
2. Maskinvarereparasjoner som ikke dekkes av garantien, krever en utvidet servicekontrakt, som AppleCare+ eller AppleCare for Enterprise. Informasjon om supportdekning og Apple-teknologier som kvalifiserer, beskrives i serviceavtalen for AppleCare Help Desk Support.