AppleCare Professional Support


IT-support for integrering av operativ­systemer og migrering.

Få den hjelpen du trenger når du ruller ut macOS, iOS eller iPadOS i organisasjonen. Med AppleCare OS Support får du support via e-post og telefon for integrering og migrering.

 

IT-support for integrering av operativ­systemer og migrering.

Få den hjelpen du trenger når du ruller ut macOS, iOS eller iPadOS i organisasjonen. Med AppleCare OS Support får du support via e-post og telefon for integrering og migrering.

 

IT-support for integrering av operativ­systemer og migrering.

Få den hjelpen du trenger når du ruller ut macOS, iOS eller iPadOS i organisasjonen. Med AppleCare OS Support får du support via e-post og telefon for integrering og migrering.

 

 

AppleCare OS Support

Uansett om du bare har spørsmål iblant eller trenger jevnlig hjelp, har Apple en avtale som er tilpasset behovene dine. Hver avtale gir ett års dekning.

 


AppleCare OS Support

Uansett om du bare har spørsmål iblant eller trenger jevnlig hjelp, har Apple en avtale som er tilpasset behovene dine. Hver avtale gir ett års dekning.
 

 

 

Hendelsessupport på bedriftsnivå

Hendelsessupport på bedriftsnivå
 

Inkluderer AppleCare Help Desk Support

 

Inkluderer AppleCare Help Desk Support
 


 

Dette dekkes

 

AppleCare OS Support-avtaler har hendelsessupport i bedriftsklassen – definert som support for integrering i sammensatte miljøer; systemkomponenter; nettverkskonfigurering og administrering; profesjonelle programvareapplikasjoner, nettapplikasjoner og -tjenester; og tekniske problemer som krever bruk av kommandolinjeverktøy for å løses.1

Alle AppleCare OS Support-avtaler inkluderer AppleCare Help Desk Support, en ettårig teknisk supportavtale som dekker et ubegrenset antall supporthenvendelser for installering, oppstart og bruk av programvare, diagnostisering og feilsøking for maskinvare og programvare og problemisolering for Apple-baserte løsninger.

Produkter som dekkes av AppleCare Help Desk Support, omfatter:

  • Apple-maskinvare2
  • Nåværende versjoner av iOS, iPadOS og macOS
  • De fleste Apple-verktøy og -apper, inkludert Apple Configurator, Apple Remote Desktop, Compressor, Final Cut Pro, GarageBand, iMovie, Keynote, Klasserom, Logic Pro, MainStage, Motion, Musikk­opptak, Numbers og Pages1

 

 

Dette dekkes

AppleCare OS Support-avtaler har hendelsessupport i bedriftsklassen – definert som support for integrering i sammensatte miljøer; systemkomponenter; nettverkskonfigurering og administrering; profesjonelle programvareapplikasjoner, nettapplikasjoner og -tjenester; og tekniske problemer som krever bruk av kommandolinjeverktøy for å løses.1

Alle AppleCare OS Support-avtaler inkluderer AppleCare Help Desk Support, en ettårig teknisk supportavtale som dekker et ubegrenset antall supporthenvendelser for installering, oppstart og bruk av programvare, diagnostisering og feilsøking for maskinvare og programvare og problemisolering for Apple-baserte løsninger.

Produkter som dekkes av AppleCare Help Desk Support, omfatter:

  • Apple-maskinvare2
  • Nåværende versjoner av iOS, iPadOS og macOS
  • De fleste Apple-verktøy og -apper, inkludert Apple Configurator, Apple Remote Desktop, Compressor, Final Cut Pro, GarageBand, iMovie, Keynote, Klasserom, Logic Pro, MainStage, Motion, Musikk­opptak, Numbers og Pages1

 


 

Bli kontaktet for en AppleCare OS Support-avtale som passer bedriften eller skolens behov.

 

 

Bli kontaktet for en AppleCare OS Support-avtale som passer bedriften eller skolens behov.

 

 

Select

Dekker opptil 10 hendelser på bedriftsnivå, og gir en svartid på maks fire timer for kritiske problemer, 12 timer hver dag, 7 dager i uken.3 Ubrukt hendelses­support utløper etter ett år.

 

Preferred

Dekker opptil 50 support­henvendelser fordelt på flere avdelinger og garanterer en respons­tid på to timer for henvendelser med høy prioritet innenfor åpnings­tiden på 12 timer hver dag hele uken. I tillegg får virksomheten din tilgang til vårt Customer Success Management-team.3

 

Alliance

Dekker et ubegrenset antall hendelser på bedriftsnivå ved forskjellige kontorer, og gir en svartid på maks én time for kritiske problemer, hele døgnet, alle dager.3 Denne avtalen omfatter en gjennom­gang på stedet av en Apple‑tekniker.

 

 

1. Det forekommer at teknisk support kun er tilgjengelig på engelsk. Detaljer om supportdekning og kvalifiserte Apple-tekno­logier er beskrevet i serviceavtalene for AppleCare OS Support og AppleCare Help Desk Support.

2. Maskinvarereparasjoner som ikke dekkes av garantien, krever en utvidet servicekontrakt, som AppleCare+ eller AppleCare for Enterprise.

3. Svartider er ikke garantert.