Reparasjon av iPhone.

Skadet eller ødelagt iPhone? Det ordner vi.
Våre Apple-autoristerte verksted reparerer din iPhone - uansett hvor den er kjøpt. Og skjermbytte eller batteribytte får du som oftest fikset på timen.

Reparasjon av iPhone.

Skadet eller ødelagt iPhone? Det ordner vi. Våre Apple-autoristerte verksted reparerer din iPhone - uansett hvor den er kjøpt. Og skjermbytte eller batteribytte får du som oftest fikset på timen.

 

Tilbake til Ekspertise

Hva kan jeg få hjelp med?

Som autorisert Apple-verksted hjelper vi deg med alt av garanti og reklamasjon. Vi har kun autoriserte teknikere og bruker alltid originale deler, så du kan være trygg på at din iPhone er i de beste hender. Vi hjelper deg også om uhellet har vært ute, som at skjermen har blitt knust eller iPhone er væskeskadet. Er telefonen dekt av forsikring kjøpt hos andre, som SWAP-forsikring med Telenor, så kan vi selvfølgelig hjelpe deg og.

Kort fortalt: Vi ordner det. Besøk våre servicesider for å få hjelp med din iPhone eller les mer om hva tilbyr under.



 

Knust skjerm på iPhone

Vi vet hvor kjedelig det er - eller at det ikke alltid er mulig - å være uten sin iPhone. Derfor tilbyr alle våre servicenter og flere av våre butikker nå skjermbytte på timen. Og det er enkelt: Bare finn det verkstedet som er nærmest deg og se alle ledige tider for skjermbytte. Velg så den ledige tiden som passer best for deg.

 



 

Batteribytte på iPhone

I alle våre servicesenter og butikker kan du få utført en batteritest og avdekket om det er feil på batteriet - helt kostnadsfritt. Hos våre servicesenter og enkelte butikker får du også utført selve batteribyttet på timen. Bare finn det verkstedet som er nærmest deg og se alle ledige tider for batteribytte. Velg så den ledige tiden som passer best for deg.

 



 

Andre reparasjoner eller tilbud om erstatningsenhet

Som autorisert Apple-verksted er det enkelte komponenter vi ikke kan bytte på iPhone, og vi tilbyr da en erstatningsenhet av lik modell. En erstatningsenhet er i mange tilfeller et raskere og bedre alternativ enn en reparasjon. Erstatningsenheten er som ny, både fri for bruksslitasje og med nytt batteri, så den er alltid i bedre stand enn iPhonen som leveres inn. Erstatningsenheten kan inneholde mindre innvendige komponenter som tidligere har vært i bruk, men den er grundig testet og du har uansett dine garanti- og reklamasjonsrettigheter i behold.

 



 

Jeg har forsikring

Hos oss skal du alltid få hjelp, enten du har kjøpt forsikring gjennom Eplehuset, har SWAP-forsikring med Telenor eller Super-Innboforsikring med noen andre. Faktisk så hjelper vi hundrevis av servicekunder hver dag med alt fra forsikringskriv til nytt produkt, selv om hverken iPhone eller forsikringen er kjøpt hos oss.

Har du SWAP-forsikring med Telenor, meld først forsikringssak på Telenor sine sider. Når forsikringskravet ditt er godkjent kan du levere iPhone sammen med forsikringssak-IDen du fikk til et av våre verksteder. Eventuelle kostnader i forbindelse med din reparasjon får du refundert av Telenor i henhold til deres vilkår.

Har du kjøpt din iPhone med AppleCare+, kontakt AppleCare-support for servicealternativer. AppleCare-support når du enklest via telefonnummeret 240 55 133. Du finner også mer informasjon om AppleCare+ her.

 



 

Lønner det seg ikke å reparere?

Pant og innbytte med Eplehuset er en enkel måte å bytte inn ditt gamle produkt for kredit. Hvis den er i god form, vil den leve et nytt liv med en ny eier. Hvis den ikke er det, vil vi resirkulere den gratis slik at materialene kan brukes igjen.

 



 

Jeg ønsker support og veiledning

Vi er din Apple-ekspert og hjelper deg med alt, enten det gjelder å oppdatere programvaren, overføre fra gammel til ny iPhone eller ta backup. Det finnes egentlig ingen grenser for hva vi kan hjelpe deg med.

Book time og få din egen Apple-ekspert. Kom innom oss for klargjøring av iPhone.