Service


Vi i Eplehuset er opptatt av at du skal få den hjelpen du trenger, uansett hvor du har kjøpt produktet ditt og hvor du holder til. Om du vil besøke et av våre servicesenter der en del reparasjoner kan gjøres på dagen, en av våre butikker eller sende produktet ditt til oss, så står vi klare til å hjelpe deg.

Som hos få andre så beholder du garantien og reklamasjonsretten når Eplehuset reparerer. Vi har kun autoriserte verksted med sertifiserte teknikere, slik at du skal være trygg på at reparasjonen utføres av fagfolk og at alle deler som benyttes er originale. Vi er selvsagt autorisert for skjermbytte på iPhone og kan bytte skjermen på din iPhone 6S eller nyere på dagen.

Under finner du fremgangsmåter for hvordan du går frem, priser på reparasjoner, informasjon om kurs og support, og en rekke tips og triks du kan prøve selv før du besøker oss.


 

Spørsmål knyttet til service og garantier?

For andre spørsmål knyttet til service og garanti på Apple-produkter, se ofte stilte spørsmål. Fikk du ikke svar på det du lurte på? Ta kontakt med en av våre kunnskapsrike kundeveiledere.